OOTD: Cum să poți o fustă cu trandafiri într-o iarnă fără zăpadă

by - luni, februarie 19, 2018

Vremea în Parma e capricioasă. Dimineața e liniștită, după-amiaza e un frig ce-ți ajunge direct la piele. Fuste, rochii și iarăși compleuri, au așteptat să fie iarăși luate la rând în ședințe foto.

Fusta/Skirt: https://goo.gl/z65NtL


Cum aș fi putut îmbina fusta mea preferată cu trandafiri și dungi alb-negru într-o ținută pe o vreme atât de morocănoasă?
De fapt, mă gândeam inițial că e o rochie completă, dar parcă mă bucură mai tare că e o ținută din două piese. E ceva mai versatilă și ușor de asortat.


Inițial m-am îmbracat normal că să nu atrag atenția cât umblam să mai rezolv niște formalități. Am păstrat pe dedesupt colanții groși și cizmele, căci oricum nu se vedeau. Am păstrat și un maieu alb gros, peste care am adăugat top-ul negru cu decupaje al compleului și ca să nu îngheț la propriu m-am gândit că o bluză simpatică precum cea de la Zaful, ar fi în ton cu nuanțele fustei. Straturi peste straturi! Îmi este un stil caracteristic atunci când aerul rece vâjâie pe la urechi.


Top-ul compleului e lung până la șolduri și se bagă în fustă. E dintr-un material sintetic, ca și fusta, însă moale și destul de calitativ. Merge grozav la zeci de ținute de vară. Fusta e ceva mai subțire, însă nu lasă nimic la vedere. Partea mea favorită sunt bineînțeles buzunarele, pe care le vezi tot mai rar chiar și la pantaloni.


O astfel de fustă, cu dungi orizontale, cambrată în zona taliei, alungește foarte mult picioarele și subțiază talia. Că lungime e perfectă! De obicei fustele maxi și astfel de rochii s-au dovedit a fi mai lungi decât statura mea, ceea ce bineînțeles implica modificări.


Să vă povestesc și despre bluză. E subțirică și totuși detaliile sunt foarte bine lucrate. Genele ochilor sunt acompaniate de perle prinse în niște "nituri", așa cum sunt la majoritatea articolelor Zaful cu astfel de detalii. Stilul acesta de detalii nu cad la spălare sau la o purtare obișnuită.
E de un stil ceva mai excentric, așa cum îmi place mie, căci nici volanele nu sunt un detaliu pe care îl vezi prea des la o bluză/rochie.


Ambele produse mi-a ajuns la poșta de cartier in circa 2 săptămâni, așa cum sosesc în prezent majoritatea produselor de pe site-urile acestea chinezești.

Voi ați purta o astfel de ținută în mijlocul iernii?

You May Also Like

2 comments

  1. Frumoasa ținuta. .Îmi place foarte mult bluza

    RăspundețiȘtergere
  2. Puloverul e super simpatic! E faina combinatia cu fusta, iti vine tare bine.
    Fusta nu stiu daca e chiar stilul meu dar cu siguranta as face o incercare!!

    RăspundețiȘtergere