Wishlist: Best 2017 fashion on Rosegal

by - joi, ianuarie 25, 2018

Cand oare o sa ne saturam de cumparaturi? Cel mai sigur niciodata, iar Rosegal pare sa-mi tina partea. Au adus in stoc tot mai multe chestii faine si moderne care ma surprind si ma acapareaza.
Astazi am revenit cu o noua lista dorinte pentru acest site minunat, plin de chestii faine in prezent.



Zilele trecute vazusem pe Instagram o poza cu niste bocanci/cizme, lungi pana la genunchi si cu sireturi pe toata lungimea. Practic, o pereche de cizme inspirata de motoare si cu is barbatesc. Trebuie sa recunosc faptul ca intotdeauna mi-a placut moda de motor, atat clasicii bocanci cu aceste tendinte, cat si gecile de piele, dupa cum bine ati vazut de nenumarate ri in postarile mele. Nu doar ca imi place silul acesta mai misterios, insa pe partea de incaltaminte, nimic nu se compara cu o pereche de bocanci. Bineinteles, prima chestie pe care am facut-o cand am deschis site-ul online a fost taman directia catre cizme si ghete sa caut o pereche cel putin similara cu cele de pe Instagram. Am cautat si prin magazinele de la noi insa aria e destul de restransa si fie sunt lucrate ieftin , fie sunt mult prea scumpe.



Am avut un succes destul de mare caci am gasit cateva modele similare si bineinteles, in cele din urma m-am hotarat si asupra favoritelor mele (cele de mai sus). Evident, au zburat imedia in cos si sunt tare nerabdatoare sa le primesc.

Inainte de a cauta spectaculoasele ghete lungi, de motor, mai gasisem alte cateva articole dragute. Mai exact cateva pulovere.
Am gasit un pulover cu fasii de satin, un model destul de atipic pentru moda din tara noastra si interesant. Pai se putea sa nu aleg eu lucruri mai ciudatele?


 


Am mai gasit si un pulover cu note muzicale. Poate el nu e atat de deosebit si interesant ca alte lucruri pe care le aleg de obicei, insa mi-am adus aminte ca am vazut acest model pe un site si in varianta pentru barbati. N-am apucat inca sa-l caut si pe Rosegal, caci m-am oprit la cizmele mentionate anterior, insa tare ma tenteaza sa achizitionez modelul pentru a avea asa...un set identic de pulovere de cuplu.




Am mai gasit si alte lucruri care de care mai interesante si simpatice. Asadar e timpul ca pozele sa vorbeasca de la sine.
Pupici!

You May Also Like

0 comments