OOTD: De la geci din imitatie, la canadiana pufoasa

by - miercuri, decembrie 13, 2017

Va urez iarasi "Buna dimineata!".
Impodobitul bradului se lasa asteptat, insa sunt convinsa ca majoritatea dintre voi deja i-ati dat viata. Va veni si vremea lui. Ma bucur de vreme, de zi si de soare cat inca mai pot. Bineinteles, fara a-mi neglija proiectele minunate pe care le am in derulare, ce implica multa dedicare si pasiune.
Saptamana trecuta m-am bucurat de un weekend prelungit chiar superb. Am profitata insa de fiecare minut pentru a imortaliza o tinuta a zilei. Am realizat un decalog de captturi care se astern in draft, asteptand sa fie postate si vizualizate de catre voi.

Astazi rolul principal este ocupat de prima mea canadiana de pe Bonprix. Comanda a venit direct din Olanda, acolo unde acestia au sediul, motiv pentru care expedierea acesteia a durat circa o saptamana jumatate-doua.


E trist ca a trebuit sa renunt la gecile mele preferate pentru o perioada, insa m-am bucurat nespus de mult cand am scotocit in sectorul geci si paltoane, acolo unde se afla geaca oliv cu dos si gluga inconjurata de blanita rosie.
Am purtat-o permanent din momentul in care a sosit. Chiar ma intrebam ce voi face la iarna daca deja am luat cu asalt toate puloverele si gecile groase.

Aceasta, teoretic nu e o geaca groasa si extra bogata in material, insa structura ei pastreaza caldura in limitele admisibile, astfel incat nici sa nu resimti frigul iernii crancene.


Pulover/Sweater: http://goo.gl/yQKcHk

O alta alegere de care sunt pe deplin multumita e cel mai simpatic pulover achizitionat de pe Zaful. Intamplarea face sa fie tot intr-o nuanta de mov, culoarea anului 2018. Imi place ca este un pulover foarte modern, cu taieturi si cel mai dragut detaliu sunt cele 3 impletituri, 2 pe spate si una pe fata, din fasii de satin pe jumatate impletite in tesatura (detasabile totodata), jumatate ce atarna pe langa corp.
Chiar daca acele rupturi nu dau impresia de foarta multa siguranta - in ceea ce privesc temperaturile, sincer e cel mai calduros pulover din ultimele achizitii. Singurul minus la el e ca nu sunt disponibile si alte culori, ceea ce cu siguranta mi-ar fi placut, iar marimea e lejera, universala (o recomand cel mult pentru un L-XL, as zice).


Dupa ce canadiana mi-a furat ochii, am alergat catre decoratiuni. Cei de la Bonprix au cele mai frumoase decoratiuni de interior pe care le-am vazut vreodata. Eu imi doream foarte mult niste felinare si norocul a fost de partea mea.
Am gasit doua felinare de vis, parca desprinse din povesti. Setul de lanterne Sophie, imi sunt un adevarat deliciu in serile linistite, alaturi de o ceasca de vin fiert, ornamente de Craciun si toate celelalte lucruri ce creeaza o atmosfera deosebita de sarbatori..

Voi cum preintampinati magia sarbatorilor de iarna?













You May Also Like

1 comments