N-ai FARMEC, n-ai selfie!

by - luni, octombrie 09, 2017

"Tot raul spre bine!"

Nu zau? Dar de ce peste 90% din adolescenti se confrunta cu dusmanul numit acnee? De ce suntem zilnic ingrijorati de acesti monstruleti care transforma o zi obisnuita, intr-una "speciala"?
Bunica imi povestea ca in copilaria sa a auzit despre multe practici ascunse referitoare la cosuri.

Candva, prin perioada antichitatii, intr-un imens castel, traia o Craiasa. Era frumoasa cate-n luna si in stele. Pana cand, intr-o zi frumoasa de mai, printul cel frumos s-a dus sa-i serveasca pranzul la pat. Ajuns in camera, vrand repezit sa se scalde numaidecat in ochii sai albastri, zareste printesa nu cu unul, ci cu doi "gogoloi" pe fata. A chemat garzile, vrajitoarele satului si vracii sa dezlege marele blestem. Au crezut de cuviinta sa o puna intr-o tufa de spini unde s-o lase peste noapte. A doua zi, printesa scapase de povara, cu mici semne drept amintire. Au tratat-o cu bai de lapte si trandafiri, frectii cu coada soricelului, iar in doua zile era la fel de frumoasa ca la inceput.
Ce s-a mai intamplat mai apoi, daca a mai preintampinat astfel de incidente si daca au gasit alte remedii mai prietenoase, n-avem idee. Acum se mai povesteste doar despre o printesa cu piele sanatoasa.


***

In zilele noastre, totul e despre selfie. Dupa ce drogul ne-a fost bine dozat in sange este evident ca timpul liber este ocupat de accesarea retelelor de socializare. Sa curga garla cu like-uri si comentarii siropoase prin localuri de fite, caci, asa ne-am obisnuit.
Uneori nici mandrul Photoshop nu ne mai poate salva. Probabil ca si tu ai facut ca mine, inchizandu-te in baie si izvorand in lacrimi. Dar nu, solutia sfanta e o rutina riguroasa.
Ce credeai? Ca eu sunt 100% perfecta? Ca eu nu ma confrunt cu aceste cosuri dureroase, printre degete alunecoase si cu semne-n urma ramase? Si inca cum...

Daca-ti spun prin cate am trecut...

***
Ma pregateam de scoala. Aveam 15 ani. Eram terorizata de imbracamintea larga si hidoasa pe care mi-o alegeau ai mei. Dar problema era monstrul aparut fix cand imi era lumea mai draga. Stii cum e in perioada adolescentei. Peste tot discutii si barfe, pana cand gluma se ingroasa iar treaba devine destul de jenanta si demoralizanta. 
Da-i si stoarce-l, ca nu-mi statea in fire sa stau pana se potoleste. N-aveam nici timp de pierdut si nici nervii de otel. 
Nici asa nu functiona. Era lipit ca un scaiete. 
Plasturii, salvarea numarului 1! Ce altceva as fi putut face? Am luat un plasture mare si l-am pus pe frunte, acolo unde era si problema.
Nu era foarte estetic, dar am mai incercat sa-l maschez cu fond de ten. N-am avut de ales! O zi intreaga m-am plans de durerea de cap, aparuta in urma lesinului (inexistent, binenteles) cu o seara anterioara. Eu n-am vrut sa fac o coleziune cu pragul, dar el m-a vrut. 
Temporar a fost o "galusca" buna. Nimeni nu si-a pus mai multe semne de intrebare decat ar fi trebuit, iar eu am scapat de rautatile colegilor din jur.
Abia pe urma am aflat ca secretul e intr-o dieta cat mai naturala, intr-o ingrijire zilnica destinata tenului meu. Am pus in practica aceste aspecte si lucrurile sunt partial sub control, insa, in ultima vreme "minunea" iarasi revine.

***
Brandul Farmec, 100% romanesc, prezent de peste 50 ani in Romania, si-a castigat reputatia unui brand de top, datorita produselor diverse si accesibile publicului de rand, cu eficacitate demonstrata.
Dintr-o vorba in alta, de la prietene, mi s-a recomandat ca atunci cand apare problema cosurilor, sa dau vina pe excesul de sebum si sa-i cumpar o crema gel Sebum Control. Toate toxinele in exces din corp, in combinatie cu alimentatia nesanatoasa si dereglarile hormonale preponderente la adolescenti, ajung sa se exteriorizeze prin afectiunea numita acnee.

De-a lungul testelor mele cu numeroase produse cosmetice am observat ca aceasta formula de tip gel a cremelor este cea mai placuta. Formula este una fina, dar densa, astfel incat crema gel se absoarbe cu usurinta in pori, dupa ce tenul tau a fost demachiat si de preferinta, exfoliat, in prealabil.
Astfel, gelul patrunde in porii curati, echilibrand secretia excesiva a tenului, hidrateaza si matifiaza, fiind totodata si o bariera impotriva factorilor nocivi ce pot lua contact cu pielea in timpul noptii.
S-a dovedit clinic ca aceasta crema gel fara parabeni actioneaza inca din fazele incipiente ale acneei, reducand secretia sebumului cu pana la 60%.
Partea buna este ca noua gama Gerovital Stop Acnee este destinata inclusiv tenului gras, chiar si pentru persoanele care fug de cele mai multe ori de tot felul de creme si seruri hidratante, de tenul lucios, cu aspect inestetic, pe care nici mama cosmeticelor nu-l pot salva.

In concluzie, iti prezint 5 caracteristici ale persoanelor ce se confrunta cu acnee, pe care nici multe dintre ele nu stiau ca le au:

  1. Tarie de caracter - Polemicile cu care se confrunta zilnic ii fac mai increzatori, mai puternici, mai siguri pe sine si mai ambitiosi, motiv pentru care isi duc la bun sfarsit peste 90% din planuri.
  2. Sunt cele mai ingrijite persoane - Acneea necesita o rutina speciala de ingrijire, asa ca ei vor investi enorm de mult in produsele de ingrijire si in acest ritual, in tot ansamblul sau. Noroc cu Farmec si produsele accesibile!
  3. Finete - Sunt persoane atente la materialele alese in materie de vestimentatie, cat si atunci cand vine vorba de lenjerie, prosoape, etc. Ii poti cere oricand un sfat legat de o panza de calitate, pentru riscuri mai mici de a te confrunta cu un cos nedorit dupa o noapte linistita.
  4. Meticulosi - Sunt atenti, grijulii si rabdatori, datorita calmului cu care s-au inzestrat in toata aceasta lupta cu acneea. 
  5. Cei mai adevarati prieteni - Datorita modului in care sunt tratati, oamenii au tendinta de a deveni mai retrasi, dar totusi politicosi. Odata ce ti-ai ales un astfel de prieten, fii sigura ca te apreciaza pentru maturitatea ta si pentru comportamentul diferit. Ti-ai castigat un prieten pe viata!

Asadar, n-ai FARMEC, n-ai selfie!

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

1 comments

  1. Farmec are o gama de produse care ar merita promovate mult mai bine si peste hotare, nu doar in Romania. Eu folosesc si sunt foarte multumit de samponul lor care m-a scapat de efectele nasoale ale unei dermatite seboreice.

    RăspundețiȘtergere