Preferatele lunii septembrie

by - duminică, septembrie 17, 2017

Hello ladies! Sunt tare fericita ca in sfarsit am reusit sa realizez acest articol. L-am gandit minutios si sper sa nu-mi scape toate detaliile.

Dupa cum spune si titlul postarii, astazi vorbim despre preferatele lunii septembrie. De fapt, despre 2 din ele, si anume 2 colete sosite de pe Banggood.


Sunt preferatele mele din numeroase puncte de vedere. In primul rand transportul. Comanda s-a despartit in 2 colete pe care le-am primit, ATENTIE, intr-o saptamana. Este prima comanda plasata pe un site chinezesc, care pleaca din China si ajunge in tara in doar 5 zile lucratoare, plus maxim 5 cu tot cu weekend, pana l-am ridicat de la vama (joi au ajuns in tara, luni la vama, marti le-am ridicat)
Ideea este ca atat de rapid mi-au ajuns pana acum doar coletele prin curier rapid, transport extrem de scump. Inca sunt surprinsa de acest fenomen. Daca sunteti curiosi/curioase ce transport s-a folosit, este vorba de serviciul EMS.

A trecut ceva vreme de cand n-am mai comandat de pe acest site. Daca de fiecare data prima intentie este sa arunc un ochi peste tot ce inseamna moda, de data asta am ochit o altfel de moda. Moda nu tine doar de fizic, ci si de casa sau de lucrurile care ies mai putin in evidenta.

In aceasta noua comanda de pe acest site am adaugat 2 produse M-I-N-U-N-A-T-E.
O lunga perioada de timp am cautat o piesa de decor pentru poze, motiv pentru care mi-am dorit cu ardoare un covoras pufos, cu blana, care sa ofere o nota artistica pozelor mele. Si l-am gasit!
Este un covoras 90/60, extrem de pufos si atragator. Cei de la Banggood au mai multe culori, insa eu aveam nevoie de unul alb.

Covor/Carpet: http://goo.gl/TNbg8f


Desigur, un astfel de covoras este ideal pentru o camera de zi, un salon de oaspeti, pentru a decora scaunele si masina. Dar pentru ca este alb, nu indraznesc sa-l folosesc drept "covor", asa ca ma rezum la ideea de a-l scoate din ambalaj doar atunci cand fac poze. Blana este foarte fina si puful nu cade cum am patit cu cizmele de la Newchic (vezi Colectia de incaltaminte).

 

Al doilea produs achizitionat este un portofel special ce are un nume similar cu cel al unei renumite companii de make-up. De curand mi s-a furat portofelul cu tot ce aveam in el
Asa ca era vremea sa-mi iau altele noi (mi-am mai luat altele care sunt pe drum).

Portofel/Wallet: http://goo.gl/Rz9eEU


Mi s-a parut un portofel extrem de original si pe care nu l-am mai vazut nicaieri. M-au atras acele franjuri si frumusetea acestuia. Este un portofel extrem de incapator, cu multe compartimente. Era singurul in stoc, insa am inteles ca revine. Banggood incepe sa comercializeze lucruri din ce in ce mai frumoase si interesante, asa ca zic sa-i urmariti. Va mai recomand si acest portofel inteligent.




You May Also Like

2 comments