Trifyla: Adio dureri abdominale!

by - duminică, august 20, 2017

Durerile abdominale aparute din neant fac parte din categoria celor mai comune afectiunilor, ce provoaca stare generala de disconfort. Este cea mai deranjanta afectiune cu care ma confrunt de la inceputul verii. Am cautat o perioada indelungata o solutie adecvata impotriva acestora, iar Trifyla a aparut la momentul oportun. Da rezultate?


Trifyla este unul dintre remediile naturale ayurvedice, cu un continut exclusiv natural, ce sustin functiile normale ale organismului. Astfel de plante terapeutice sunt de nelipsit de pe mesele indienilor ce duc o viata sanatoasa si indelungata.

Trifyla de la Ayurmed este specializat in mentinerea unui tranzit intestinal optim, datorita combinatiei de fructe indiene ce ajuta la restabilirea si mentinerea digestiei. Acesta elimina substantele toxice (si parazitii) din organism, favorizand sanatatea florei intestinale.

Experienta mea cu Trifyla

Printre cele mai intalnite stari de disconfort general sunt probleme de tranzit. Un prim semn au fost durerile abdominale frecvente, atat dimineata cat si seara, datorita alimentatiei nesanatoase si a unul regim alimentar dezordonat, fara mese regulate si bogate in alimente cat mai putin procesate chimic. Apelez la aceste practici "neortodoxe" mai ales in anotimpul cald, atunci cand plec in vacante sau cand programul imi este extrem de incarcat.


Astfel, aceast haos alimentar imi produce frecvent dificultate in digestie si nu doar ca imi provoaca rareori dureri abdominale, ci ma si impiedica ulterior sa ma bucur de o parte din alimentele preferate, provocandu-mi o stare generala de disconfort si/sau greata.

Am inceput sa incerc Trifyla imediat ce l-am primit, asa cum am procedat si in cazul celorlalte remedii ayurvedice din plante, primite in trecut. Un flacon de Trifyla contine tot 100 de comprimate mici, ca si restul, usor de administrat, iar efectele le-am resimtit in scurt timp de la inceperea tratamentului.


Inca de la primele administrari am inceput sa vad o imbunatatire a modului de functionare al organismului. Acum am o digestie perfecta, usoara, iar starea mea de spirit este mult mai pozitiva. Durerile abdominale au disparut si ele. Serile sunt mai linistite, iar dimineata ma simt revigorata si pregatita de un nou inceput in forta.
Imi permit mai des un moft culinar, fara sa-mi fac griji ca voi avea probleme cu tranzitul. Totusi, incerc sa raman la stadiul de moft, fara a exagera prea mult cu alimentatia nesanatoasa.


M-am entuziasmat de fiecare data sa incerc noi produse din portofoliul Ayurmed. Mereu am ramas cu o impresie extrem de pozitiva, motiv pentru care eu recomand acest brand tuturor cunoscutilor, avand o gama larga pentru toate afectiunile si toate varstele. Datorita plantelor cu efect rapid si fara efecte adverse, aceste remedii mi se par cele mai eficace.

Voi ati incercat Trifyla? Ce parere aveti despre remediile naturiste?

You May Also Like

0 comments