Cea mai ciudata pereche de ghete achizitionata online

by - duminică, august 06, 2017

Uneori ma apuca nostalgia cand  gandesc ca vara este pe terminate. Iubesc caldura si chiar daca ultimele zile au fost caniculare, n-am simtit relativ ok.
Stiind ca aceasta vreme nu va dura foarte multa vreme si ca in curand ne vom trezi in sezonul geros, m-an gandit ca ar fi timpul sa fac si achizitii mai neobinuite, pentru vremea cu pricina. Cand spun neobisnuit, ma gandesc la faptul ca perechea de ghete pe care am luat-o in comanda de pe Sammydress nu pot fi nicidecum purtate in acest sezon. Dar nu mi-a trecut prin cap nicio clipa ca aceasta pereche de ghete avea sa fie neobisnuita si la propriu si la figurat.




Cei care ma urmaresc pe retelele de socializare probabil stiu deja despre ce e vorba, pentru restul, va spun patania si aici.

Am gasit aceasta pereche de ghete la un pret special. Culoarea roz nu este una din preferatele mele, insa structura lor mi-a inspirat incredere. Am zis ca intr-o iarna geroasa, cu strat gros de zapada si/sau pe gheata se dovedesc a fi comfortabile, calduroase si voi avea aderenta mai scazuta.


Well...sunt bine facute, au putina platforma ascunsa, marimea corespunde perfect, au o captuseala groasa, pufoasa si calduroasa, dar nu pot fi purtate sub nicio forma. Motivul principal este faptul ca Sammydress mi-a trimis 2 astfel de ghete, pentru piciorul drept. Structura lor, inclinatia calapodului, felul in care se simt pe picior, totul indica a fi pentru piciorul drept. Pai bun, dar cu stangul ce facem?


Am si contactat serviciul cu clientii in speranta ca se va gasi o rezolvare. Ei mi-au transmis ca voi fi contactata de persoana care a gestionat comanda (aceasta fiind colaboratoarea mea), fapt ce nu s-a intamplat. Ca prin urmare, se pare ca voi ramane cu doi papuci identici care...

Sunt putin dezamagita caci acest site mi se pare unul din cele mai atractive magazine online. Insa, daca le-as fi comandat drept client obisnuit, as fi fost nevoita sa platesc si transport, ceea ce mi s-ar fi parut si mai deranjant, pentru ca la urma urmei fiecare dintre noi stie cat de greu este sa-ti castigi existenta si sa comanzi o pereche normala de papuci si sa-ti ajunga 2 pentru un singur picior, un picior si o mana...
In comanda am ales perechea aceasta de ghete si inca o pereche de adidasi pentru domnul meu. Sunt curioasa in ce maniera se vor prezenta acestia (au plecat intr-un pachet separat, deci astept).


Restul produselor din comanda sunt foarte ok si vi le voi prezenta si pe cele ramase treptat, in curand. Insa acestea au avut marea problema. De restul sunt foarte multumita. (Ps: intr-un articol precedent chiar va povesteam de o rochie extrem de frumoasa si ieftina achizitionata tot de la ei, impecabila).

Sunt tare curioasa daca si voi ati comandat acest model sau daca v-ati confruntat cu aceasta problema. Cum ati fi reactionat?

Shopping fericit!

You May Also Like

1 comments

  1. Nu am avut nicio astfel de problema, imi pare rau s aaud asta. Poate vor rezolva, totusi!

    RăspundețiȘtergere