Sassymyprom: Magazin online specializat in rochii de ocazie

by - duminică, iulie 30, 2017

Hello girls! Am revenit iarasi pe fir cu un articol despre un site de imbracaminte. De data aceasta Sassymyprom este un magazin specializat in mare parte pe vanzarea rochiilor pentru ocazii speciale.
Au si cateva lucruri mai usor de purtat, de zi cu zi, insa site-ul este plin de astfel de rochii de ocazie. Cu toate ca sunt in cautarea unei rochii speciale pentru un viitor eveniment, momentan mi-am ales de aici un compleu. Doar stiti ca mi se par cele mai versatile articole de imbracaminte!

Sunt tare curioasa de calitatea acestuia, insa pana atunci sa va spun cate ceva despre el. Daca dati click pe poze o sa ajungeti si la fiecare produs in parte, iar daca voi alegeti sa comandati de aici, nu uitati sa-mi spuneti si impresiile in comentarii.

Asa cum spuneam si anterior, ei sunt axati in principal pe vanzarea de rochii de ocazie, pentru nunti cocktailuri si alte evenimente. Rochiile mi se par extrem de sofisticate si recunosc ca mi-as fi dorit sa fi achizitionat una dintre ele. Cele mai spectaculoase sunt rochiile pentru domnisoarele de onoare, dar nici restul nu par a fi mai prejos.

Transportul este destul de rapid si se pare ca in functie de articolele comandate, procesarea pachetului poate dura pana la 5 zile, insa livrarea nu dureaza mai mult de 2 saptamani. Cel putin asa zic ei. Vom vedea totusi cat va dura comanda mea la ei si va voi povesti in curand experienta avuta.

Insa, pentru moment, pot spune ca mi se pare un site foarte accesibil, cu rochii originale si cu mult mai avantajoase fata de cele de la noi. Au inclusiv rochii de mireasa si accesorii superbe, care merita cel putin vizionate.


Voua cum vi se par articolele lor?

You May Also Like

0 comments