OOTD: Prima rochie vintage

by - luni, iulie 24, 2017

Rochia vintage acapareaza din ce mai multa atentie. Au inceput peste tot sa apara aceste tipuri de rochii modernizate, care par tot mai promitatoarele. Trebuie sa recunosc ca am descoperit numeroase modele frumoase, cu detalii spectaculoase sau o broderie/stil aparte.


De data aceasta va prezint o asa zisa tinuta "vintage" cu o rochie inflorata pe care am primit-o la o colaborare noua cu un alt site online de imbracaminte, despre care nu v-am mai povestit pana acum.

Chiar daca nu am fost la fel de impresionata de modelul ales ca in momentul luarii deciziei, Chicloth are totusi o gama variata de produse frumoase ce merita vizualizate. Din pacate eu am avut o gama foarte restransa de produse de unde am putut alege si doar rochita aceasta m-a atras mai mult. Plus ca vazand-o atat de mult in magazine, chiar incepeam sa ma intreb cum se vede si pe corp.


Imi place mult modelul floral si funda de la bust. Ma gandeam ca este mai bufanta, ca ar avea un tul, ceva pe dedesupt, insa e o rochie simpla cu imprimeu. Fata de alte rochii pe care le aleg de obicei nu cred ca ma avantajeaza asa bine (sau da?). Aceste modele mi se par mai potrivite pentru doamnele peste 30-35 ani, avand in vedere si lungimea ei.


Am asortat-o cu una dintre palariile achizitionate in ultima comanda Rosegal. Am descoperit ca am o afinitate fata de palarii, dar imi este destul de greu sa-mi gasesc o palarie perfecta pentru capul meu mic. Desi aceasta palarie are aceeasi dimensiunea ca cea prezentata ulterior intr-un articol, materialul este mai stabil si se aseaza mai bine. Ador aceasta palarie! Se aseaza tare frumos si este extrem de eleganta.

Voua cum vi se par?


Rochie/Dress: https://goo.gl/k9LArN
Palarie/Hat: http://goo.gl/juCGyV





Fashion hat: https://goo.gl/F8WawA





You May Also Like

1 comments

  1. Sa fiu sincera, nu ma da pe spate acest model de rochie, in zona decolteului nu-mi place deloc cum se vede. :D
    Palaria e superba iar tu, ca de obicei, tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere