OOTD: Geaca din imitatie cu imprimeu floral

by - sâmbătă, iulie 15, 2017

Recunosc, pe langa rochii si fuste am si o obsesie fata de geci. E oarecum un defect care mi se trage din copilarie, cand purtam haine largi. Nici acum nu stau prea bine. Cert este ca abia de-o vreme incoace imi gasesc niste geci perfecte, cambrate, care sa se aseze corespunzator pe linia corpului meu. Aveti si voi problema asta la haine?


Am descoperit ca doar in magazinele online gasesc ceva care sa-mi placa, fie ca vorbim despre un model mai aparte, fie ca e vorba despre modul in care corespunde marimea cu dimensiunile corpului. In plus, pe partea asta de stil unicat, pe site-urile din afara chiar poti gasi niste piese de top cu bani putini, chiar daca esti nevoita sa astepti 3 saptamani sau o luna (cam atat dureaza si o comanda Rosegal).


Daca cu primele 3 am avut noroc, mi-am luat-o si pe a 4-a (cea pe care v-o prezint azi) si o astept pe a 5-a.
Ei bine, ce m-a atras pe mine la aceasta geaca este binenteles imprimeul. In partea din fata are un fluture, pe spate un sirag de flori si pe maneci cate o floare. Un detaliu modern sunt ciucurii prezenti peste tot unde exista fermoare: la maneci, la fermoarul principal. E superba! Insa, desi e o geaca superba si extrem de versatila, din punctul meu de vedere, nu mi se pare a se aseza la fel de bine si pe corp. Bag cu seama ca asa este stilul ei, mai larg, dar cum astfel de geci nu se pot purta iarna cu 2 pulovere, nu cred ca mi se potriveste. Pentru cei ce prefera stilul cambrat se potriveste unui S-M, dar pentru cei ce prefera mai larg, e perfecta. Partea buna este ca e in oferta, disponibila pe mai multe marimi.


Voi ce parere aveti? De care obiecte vestimentare sunteti mai atasate?


Biker jacket/Geaca biker: http://goo.gl/R66n8H 






You May Also Like

0 comments