OOTD: Bluza vaporoasa cu umeri goi si volane

by - miercuri, iulie 26, 2017

Florile de pe marginea geamului si vremea calduroasa imi provoaca pofta de viata, de poze, de relaxare. A inceput sa devina o rutina plimbarile prin parc la orele serii, in asteptarea apusului de soare.
Vara ma simt in largul meu, poate si datorita faptului ca am fost nascuta in acest anotimp minunat. Cu greu ma plang de caldura. Mai mult am o problema generala cu frigul.

Skirt here


Zilele trecute, in timp ce ma plimbam prin parcul frumos amenajat, mi-am gasit tinuta perfecta, eleganta si comfortabila. E vorba de acel top verde din comanda Rosegal, cu umerii goi si volane. E preferatul meu si de cand l-am primit l-am purtat pana acum de cel putin 4 ori. Este super comfortabil, are pe dedesupt o jupa cu margini crete care nu lasa nimic la vedere. Conceptul ei e ceva mai unic, avand separat locurile cu elastic pentru a introduce mainile si topul in sine (nu ca la bluzele obisnuite, daca intelegeti ce vreau sa zic). Parerea mea este ca aceste off shoulder crop top sunt splendide si bine croite!

Am ales sa-l port cu fusta mea favorita din imitatie de piele, o pereche de tocuri tot de pe Rosegal si o palarie splendida din paie, sosita in aceeasi comanda. Sa stiti ca nu-i atat de dificil sa gasesti o palarie frumoasa, iar Rosegal chiar are niste articole superbe din acest punct de vedere. Chiar daca mereu evit sa-mi acopar capul, chiar si in sezonul rece, am inceput sa vad palariile ca pe un accesoriu vedeta si chiar mi se pare ca ma avantajeaza.

Voi purtati palarii?













You May Also Like

1 comments