Cum tratezi simptomele răcelii in sezonul cald

by - marți, mai 23, 2017

Vremea capricioasa are cele mai bune metode sa-ti dea peste cap intreaga zi. Razele soarelui nu mai prevestesc anotimpurile calduroase perfecte pentru o plimbare cu familia in aer liber. O ploaie rece si neasteptata sau un vant crancen iti pot strica buna dispozitie aducandu-ti primele simptome ale unei raceli. Si nu prea se cade intr-o zi cu 20 grade in termometre si un "soare cu dinti", sa te infofolesti prin cearceafurile groase, verificandu-ti temperatura din ora in ora si incercand sa controlezi excesul de mucus. Prima alternativa si poate cea mai neinspirata e sa alergi la farmacie dupa un remediu anti-raceala. Uiti insa ca medicamentatia duce la scaderea imunitatii, predispunandu-ti organismul la alte afectiuni sau imunizandu-te la viitoarele tratamente.

Poti alege o solutie simpla, solutia mea pentru a trece cu brio de primele simptome ale racelii fara medicamente. Aceasta solutie este simpla, ieftina si iti ofera rezultate imediate. Am gasit-o la Pentru Corpul Tau in urma cu mai bine de un an si de atunci am grija sa fie pretutindeni in casa.


Reci sau calde, ceaiurile sunt potrivite in orice sezon pentru putin gust in viata noastra. Insa o multime dintre ceaiurile de la Pentru Corpul Tau, precum si alte produse din portofoliul acestora, au efect terapeutic garantat. Este a doua oara cand achizitionez ceaiul natural Hapciu Fares - Stare de bine de la Pentru Corpul Tau. O cutie contine 20 pliculete pentru imbunatatirea cailor respiratorii si remedierea simptomelor de gripa si răceala in maxim 30 minute de la administrare. Sau cel putin​ asa a fost experienta mea, motiv pentru care le-am (re)achizitionat. Acest ceai are gust de musetel, plăcut pentru intreaga familie, inclusiv pentru cei mici care adeseori refuză medicamentatia. Fiind un remediu 100% natural, Hapciu contine 10 plante terapeutice care lupta de la primele simptome ale racelii, fiind eficient chiar si in timpul sarcinii sau al alaptarii.


Cu doar 2 doze am eliminat complet simptomele racelii si ale gripei mele, respectiv ale colegei de camera, motiv pentru care nu ne lipseste de pe raft. Acest ceai ne ajuta sa ne simtim bine in orice sezon, eliminand complet simptomele acestei afectiuni rar intalnite.
Pentru Corpul Tau este un furnizor ce detine numeroase produse cu rol terapeutic, ceaiuri naturale si benefice pentru nevoile intregii familii, la preturi exceptionale.

Pentru gripa si raceala, intotdeauna recomandarea mea este Hapciu - Stare de bine si binenteles, Pentru Corpul Tau, cu ale sale produse accesibile pentru intreaga familie..

You May Also Like

1 comments