OOTD: The WsDear blue dress

by - sâmbătă, septembrie 10, 2016

Cea mai iubita rochita a momentului este rochia primita de la WsDear. Este simpla dar fermecatoare si de un albastru intens. Oriunde merg atrage atentia la tot pasul si se potriveste perfect cu noua culoare a parului meu.


Am avut anumite asteptari de la aceasta rochie, dupa ce am vazut pozele de prezentare. Dar stiti cum e...ce-ti doresti si ce primesti! Ma asteptam la un material ceva mai solid, precum a fost rochia cu pisicuta, asa cum pare si in poza de prezentare. Cand a ajuns s-a dovedit a fi un material mai subtire, moale si usor elastica, adica ceva care se muleaza pe corp si se misca odata cu tine (daca intelegeti ce vreau sa spun). Insa marimea se potriveste, este confortabila si extrem de versatila, ceea ce e de bine.


Dar, cu toat astea, s-a dovedit a fi extrem de atractiva si ma prinde extrem de bine. Nu o zic eu, o zice restul poporului care m-a surprins pana acum imbracata in aceasta rochie. Pe mine vine drept rochie midi, ceva office, simplu dar si elegant, care merg perfect cu balerini, sandale sau pantofi (stiti doar ca eu aleg mereu varianta cea mai comoda).
Imi place albastrul rochiei la nebunie! Albastrul este culoarea mea favorita inca de mica, deci inca un punct pozitiv.
Niciodata sa nu subestimati lucrurile pana nu le incercati! Cam asta am avut eu de invatat din aceasta experienta, unde comanda s-a dovedit a fi chiar de mare succes.


Cel mai mult mi-a placut faptul ca am insistat sa se treaca pe colet valoare sub 10$ si sa fie marcata cadou. WsDear este prima firma care mi-a indeplinit dorinta in totalitate, fapt pe care l-am apreciat.
Rochia este perfecta pentru vara pe terminate, dar ceva imi spune ca o s-o port extrem de mult si la toamna, cu geaca din imitati de piele si cu o pereche de ciorapi de nuanta piciorului.

Cum vi se pare?





Geanta/Bag: http://goo.gl/cuzQgK







You May Also Like

3 comments