OOTD: New office bag from Rosewholesale

by - sâmbătă, august 27, 2016

m-am gandit in cele din urma sa-mi expun la vedere, pentru prima data pe blog, pletele mov. Au fost extrem de apreciate de catre cei din jur. m-a oprit inclusiv doamna de la vama si cea de la magazin ca sa-mi admire culoarea si sa-mi spuna cat de bine ma prinde aceasta nuanta. in concluzie, totul e perfect este o schimbare in bine.

Sa trecem la subiectul de astazi si anume un nou outfit. In ultima vreme m-am avantat in lucruri din ce in ce mai frumoase si mai calitative. Am stat ore in sir pana am stabilit ce produse vor avea onoarea sa fie incercate si sa-mi patrunda in garderoba la ultima comanda.

Rosewholesale este unul din putinele magazine online straine de pe care imi vin produsele cu marimile fixe. In multe comenzi am nimerit produse cu marimea XS care s-ar fi potrivit chiar si la M-L. Stiu ca se pot modifica, dar ar trebui sa duc un munte de haine la croitor in conditiile acestea, ceea ce nu prea imi permit.

 Geanta/Bag: http://goo.gl/cuzQgK
Rochie asemanatoare/Dress: http://goo.gl/4P7NrT

In comanda pe acest site mi-am adaugat o gentuta office de marime medie, frumoasa si extrem de incapatoare. Mereu mi-am dorit o astfel de gentuta! Aleg gentile mici sau medii, pentru ca de obicei ma pierd in lucrurile care se aduna intr-o geanta mare. Cu toate astea, sa nu va ganditi ca in gentile mele incap doar un ruj, o paleta de farduri si telefonul
 Sunt destul de incapatoare, iar aceasta este mai mult decat perfecta. Este mai lata, dar extrem de incapatoare si cu mici detalii vintage.


Este o geanta draguta, extrem de versatila, atat pentru o tinuta de birou cat si pentru una mai casual. Coletul a ajuns la vama impreuna cu alte doua produse, iar cel de-al doilea pachet se afla pe drum. A durat circa 2-3 saptamani dar a ajuns in regula, fiecare produs impachetat in pungute corespunzatoare.

Voua va place?















You May Also Like

2 comments