Rosegal Wishlist: What to shop and what to gift

by - miercuri, mai 02, 2018

Buna, dragele mele! Astazi am revenit cu un nou wishlist marca Rosegal, un magazin online chinezesc despre care stiti ca este unul din magazinele mele favorite de cumparaturi, de unde achizitionez extrem de frecvent. Dulapuul este plin cu haine, iar intoarcerea acasa se apropie, asa ca n-am vrut sa ma incarc si mai tare pentru moment. In plus, am gasi cateva produse foarte interesante si utile, o parte pe care le-am adauga deja in cos, o alta parte pe care o voi adauga pe viitor. Produsele pe care le-am ales astazi consider ca sunt si o idee foarte buna de cadou pentru prieteni sau familie, mai ales ca sezonul cald s-a instalat deja in mare parte.

1080 Action Camera: http://bit.ly/2jmPqDf


In primul rand mi-a atras atentia o camera micuta de tip GoPro. Este un model similar, dar desigur, la un pret mult mai accesibil. Sunt convinsa ca nu toata lumea are un buget de milioane pe care sa-l cheltuiasca pe o camera profesionala, dar totusi nu ar strica un astfel de gadget care sa ofere poze si video cel putin decente. Camera aceasta este de dimensiuni mici, usor de transportat in calatorii (ca tot se programeaza din ce in ce mai frecvent diferite vacante) si nu numai, vine la pachet cu multe accesorii si promite destul de multe. Eu am deja doua camere una Sony de tip DSLR si un mirorless Canon, dar m-am gandit ca ar fi interesant sa o testez si sa vad ce e de capul ei, daca merita sa o achizitionati si voi.

Rose gold Smartwatch: http://bit.ly/2rdPsSo


Al doilea lucru pe care l-am gasit este un Smartwatch unisex (zic ei), extrem de elegant si potrivit drept un accesoriu pentru tinutele sezonului cald. Din ce observ, momentan este disponibila doar versiunea cu bratara Rose Gold, una din nuantele mele favorite. Zic ca aceasta alegere ar fi mai deopotriva pentru doamne si domnisoare, care pun mare pret pe accesorii stilate, combinand totodata si tehnologia moderna, Poate fi conectat la orice device si are diferite functii pentru a mentine legatura cu cei dragi chiar si atunci cand stai intinsa la soare, pe sezlong, sau cand iesi la alergat in parc.

6 colors gel set: http://bit.ly/2HMhCdw


Ajungem si la capitolul de frumusete unde mi-am cautat noi culori primavaratice pentru unghiile mele. Am gasit o combinatie de 6 geluri in nuante foarte frumoase, mai neutre, care pot fi purtate cu usurinta de catre oricine. Eu personal cautam vreo 4 din aceste culori iar oferta de pret mi se pare foarte accesibila.
Tot pe acelas subiect, nu ar strica si o lampa de unghii, dar eu am deja una primida cadou, acasa. Asa ca pentru moment am sarit peste acest pas. Insa, am gasit o lampa foarte draguta si micuta, perfecta de adaugat chiar si in trusa de calatorie, pentru atunci cand ne vine cheful de o noua manichiura. Este ideala si pentru fetele incepatoare in domeniu care vor sa testeze tehnica unghiilor cu gel si care vor sa economiseasca timp si bani in primii lor pasi.

Nails UV lamp: http://bit.ly/2rd2oIm


Ultimul accesoriu gasit este o unghera extrem extrem de simpatica. Este un concept nou, pe care nu l-am mai intalnit, iar forma de bufnita sub care vine, poate fi atasata la chei, astfel incat manichiura sa arate oricand impecabila. Mie personal, de multe ori mi se intampla sa plec la drum si sa nu am o unghera exact atunci cand am nevoie. E un inceput, unul dragut si promitator.

Nails clipper: http://bit.ly/2JMBP3r

Acestea fiind zise, voua ce v-a atras atentia? Ati facut recent cumparaturi pe Rosegal? Ce minunatii v-ati achizitionat?

You May Also Like

0 comments