Rosegal wishlist: Home, Tech or Fashion?

by - sâmbătă, mai 05, 2018

Imi este din ce în ce mai greu sa ma decid când vine vorba de Rosegal. În ultima vreme au evoluat enorm, față de cum îi știam eu pe la sfârșitul anului trecut. Acum, au o grămadă de chestii drăguțe, utile, haine interesante și pe stilul meu, accesorii, obiecte de înfrumusețare și casă.
Ca prin urmare, nici măcar toate listele de dorințe pe care tot le fac n-ar fi suficiente să vă zic cât de mișto e versiunea site-ului de acum. Divers, extrem de divers, pentru toate nevoile și gusturile!

Am zis să caut iarăși cateva elemente cheie ale acestui wishlist. Greeeu!!
Dacă de obicei îmi place să introduc în listele acestea, în mare parte, produsele pe care le-am pus în coș, în ultima vreme tot mai văd o chestie și treaba se schimbă destul de mult pe parcurs.

Hainele sunt extrem de interesante: rochii cu detalii de amploare, croială fistichie, culori și o joacă de modele, dar am fost tot mai atrasă de articolele în materie de tehnologie și casă. Chiar mă gândeam în perioada ce bine să fac când o comandă cu articole de casă sau tehnologice, când una cu haine și accesorii. Pentur moment chiar au si o promotie Mother's Day pentru multe articole vestimentare.

Primul "drum" de astăzi l-am făcut iarăși prin categoria tehnologică. Dacă îmi place moda și frumusețea, nu înseamnă că nu sunt fan tehnologie (cred că se știe).
Mi-au atras atenția o pereche de căști imense, de gaming. Arată foarte profi și par a avea un preț foarte bun și accesibil, motiv pentru care mă tentează să le testez. Fie le voi pastra eu, căci căștile mele de suflet Beats nu par să mai supraviețuiască mult timp, fie i le voi dărui prietenului meu, care nu are o pereche mare de căști și care chiar avea nevoie de una nouă pentru calculator.

Gaming headphones: http://bit.ly/2rkOfYP


Ieri am primit o achizitie superba si m-am gandit sa o recumpar pentru bunica'mea. Mi-am luat in urma cu putin timp o husa pentru veceul de aici si nu numai, caci este din material, se poate spala oricand si se poate pune oriunde. Husa este extrem de moale, groasa si e perfecta pentru acelea dintre voi care aveti o sensibilitate la frigul/materialul din care ese confectionat colacul propriu is al veceului. Cu alte cuvinte, puteti preveni si racelile din zona intima. Is extrem de multumita de ea si v-o recomand cu drag pentru confortul casei!

Toilet cover: http://bit.ly/2JW6xHd


Stiti ca intr-un articol trecut cu dorinte va spuneam ca sunt in cautarea unei rochii perfecte pentru mama-soacra? Ei bine, n-am gasit-o inca pe aia care sa merite si care sa-mi atraga atentia, dar am gasit o rochie usor vinage care cred ca se ptriveste perfect. Este cu siguranta o rochie frumoasa, de vara, o rochie care iti da un aer deosebit. Da, ne place!

Flowers printed dress: http://bit.ly/2KBnYhy


Oh, tresarire de ultim moment! V-am zis eu ca pe masura de ce ma avant mai tare, tot mai multe chestii imi vad ochii. Da...sa zicem ca am gasit acea rochie ideala care mi-a furat atentia. Din pacate nu are marimea mamei, iar pretul nu intocmai mic, ma face usor sa ezit. Voi ce ziceti? Ati cumpara aceasta rochie?

Gorgeous maxi dress: http://bit.ly/2HRdyJ2


Mai bine sa n-o mai lungesc si sa ma opresc aici. Ma avand din nou printre minunatiile lor si veti afla foi ce si cum am luat cand revin cu impresii.
Pana atunci, va las si un cod de 10% reducere, in caz ca si voua vi se pare portofoliul la fel de irezistimul:  RGYTB.

You May Also Like

0 comments