OOTD: How to combine your summer dress for a succesfull spring outfit

Iată că în sfârșit, primăvara mult așteptată a venit la mulți dintre noi. Sper că e ceva definitiv.
Aș putea spune că în prima zi adevărată de vară am ales o ținută mai lejeră, care să nu aibă nevoie nici măcar de o jachetă.
Nu mai ieșisem din casă de vreo 2-3 zile, dar înainte de asta am făcut un drum până la facultate și am observat câțiva copaci înfloriți care semănau cu niște cireși japonezi.


Mi-am pus în minte ca următoarea ședință foto să aibă loc acolo și așa a fost.
Mai aveam încă o rochie de la Zaful despre care nu vă povestisem, iar vremea răcoroasă nu era întocmai ideală, așa că am așteptat acest moment oportun.

A fost o alegere de moment, aparent drăguță și interesantă, atunci când am pus-o în coșul de cumpărături.
Când am probat-o parcă nu se așeza pe mine la fel de fantastic precum arăta pe site. Și deși am ales mărimea S, cea pe care o aleg de obicei, rochia asta parcă necesita mai multe proporții și în talie, dar și la bust.

Dress/Rochie: https://goo.gl/17ALoi
Shoes/Adidasi: Pinkbasis


Ideea e că acea fundă din zona bustului nu e standard, ci trebuie creată, lucru ce mi-a fost puțin dificil ca să arate măcar pe jumătate perfect ca în pozele de prezentare.
Și cum nu e nici mulată și nici nu e sezonul indicat pentru o asemenea piesă, m-am gândit că nu ar strica să fiu puțin inventivă și să o transform într-o ținută de primăvară.


Așa că am luat bluza mea favorită, aia super excentrică, cu perle și mâneci clopot, peste care am pus rochia, pe post de sarafan. Cred că a ieșit o combinație destul de interesantă! Mi-am pus și adidașii unicorn în picioare și o geantă biker pentru a-i da un aer ușor casual dar și confortabil.

M-am simțit perfect îmbrăcată așa, deși am avut mulți admiratori care s-au uitat cam straniu la mine. Să fie din cauza combinației (nepotrivite), datorită bluzei? Voi ce credeți?


Cert e că m-am simțit bine, lejeră și nu mi-a fost frig pentru că erau aproape douăzeci de grade. Pe această cale vreau să vă stimulez creativitatea și vă îndemn cu căldură să fiți inventive și să vă jucați cu garderoba căci astfel aveți șansa de a descoperi noi ținute care să vă scoată din anonimat si care să vă placă. Pupici!








Comentarii

Postări populare