OOTD: Soft coture

by - duminică, martie 18, 2018

Ploua infernal. Si eu care aveam în plan să trec la ținute mai de primăvară-vară. Aveam, nu-i așa?

Se pare că astăzi e iarăși zi de stat în casă și de făcut orice altceva în afară de poze cât de cât drăguțe, pentru că am primit multe lucrușoare simpatice în ultima vreme.

Ieri a fost soare și am zis să profit până n-o ia vremea razna din nou. Vineri am primit iarăși un pachet din țară cu multe bunătăți de-ale gurii, însă prin care erau și câteva lucruri și simpatice pe care le-am comandat de pe Zaful într-o comandă din ianuarie.


Credeam că nu o să mai primesc pachetul acela. A avut grijă un coleg pe care l-am lăsat să-mi ridice coletele rămase de ridicarea acestuia.
A durat o lună până a fost prelucrat de cei de la București și încă o săptămână până a ajuns la vamă. Bineînțeles, după cum probabil v-ați dat seama deja, am plătit și unele taxe vamale pentru că am avut mai multe lucruri ce adunate au trecut pragul de 10$.

Așteptam cu mare nerăbdare aceste articole și chiar mi-ar fi părut rău să se fi pierdut.
Am fost în dubii ce ținută să vă mai arăt întâi, din articolele primite aici sau din cele sosite din țară, însă m-am decis asupra articolelor ajunse din țară despre care trebuia să fi vorbit de mult timp (dar întârzierea lor...).


Am ales întâi rochița neagră din voal cu stil ușor soft coture. Credeam că are imprimeu din buline, însă sunt un fel de picățele ce duc cu gândul la niște buline. Nu sunt doar un imprimeu al materialului, cu sunt ușor ieșite în relief, țesute cumva prin plasa de voal.
De ce soft coture? Pentru că începând cu zina umerilor și terminandu-se cu talia, atât în față cât și în spate, are niște volanașe micuțe ce accentuează această zonă.
Mai are și o broderie drăguță în zona gâtului iar din talie vine ușor cloș.
Rochia accentuează foarte bine forma corpului și e foarte finuță și simpatică, spre deosebire de clasicul coture ce e ușor mai dur și mai impunător în ceea ce privește volanele.


Pentru că afară era destul de răcoare și ținuta mea a fost complet neagră, m-am gândit să-i adaug și câteva detalii mai colorate.
În comandă mi-am adăugat și o geacă din imitație de un roșu aprins. Materialul e de bună calitate, nu la fel de dur că alte geci pe care le am de pe Zaful, însă foarte ok.

Tot de pe Zaful am primit săptămâna asta și o comandă ce a ajuns în doar o săptămână prin curier și alta prin poștă, acasă. Cea prin curier nu a ajuns acasă pentru că am folosit numărul de telefon din România iar cei de la sediul DPD din Italia au refuzat cu vehemență orice dorință/încercare de a-l livra acasă. Așa că a trebuit să străbat peste 10 km în timp ce m-am confruntat cu diferite probleme ca să-l pot ridica. Dar vă povestesc eu în alt articol toate detaliile acelei aventuri.


În acea comandă am avut și o șapcă din catifea. Nu obișnuiesc de fel să port capul acoperit, însă mi-am zis că nu ar strica să încerc niste articole mai diferite, mai ales că accesoriile Zaful mi-au lăsat o impresie destul de bună. Inițial am crezut că șapca e burgundy, dar se pare că e un roșu intens și e făcută complet dintr-o catifea foarte groasă. Nu are o închidere din aceea clasică din plastic, ci se ajustează printr-o curelușă groasă din catifea. Mi-am zis să se asortează bine cu geaca.


Ca prin urmare, aceste achiziții mi s-au părut un adevărat succes, în special rochia care îmi place la nebunie și pe care v-o recomand. Voi ce părere aveți?

Rochie/Dress: https://goo.gl/zbA3F4
Geaca/Jachet: https://goo.gl/MWsrcd
Șapcă/Hat: https://goo.gl/rtUdqC






You May Also Like

5 comments

  1. Superbe rochita si gentuta. Imi plac pozele foarte mult. Cred ca in Parma e o placere sa faci poze :) italienii nu-s prea ,,umblatori,, ca noi si poti sa faci poze in voie. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri a fost chiar plin orașul. Is nu știu ce festivaluri. La început renunțasem la idee, dar am reușit să scot ceva în cele din urmă. 😘

      Ștergere
  2. Ce frumusica e rochia ! Foarte faina e tinuta de azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochiță e frumoasa, insa sapca din catifea și gecuta roșie sunt foarte, foarte superbe.

    RăspundețiȘtergere