Iti multumesc in fiecare zi ca esti femeie!

by - miercuri, martie 14, 2018

Sunt femeie in fiecare zi a anului si in fiecare minut. Atunci cand nu scriu pentru SuperBlog, cu siguranta am alte prioritati si proiecte de dus la bun sfarsit. Raman femeie in fiecare minut. Nu-mi pot scrie un destin in care sa fiu femeie doar in anumite momente.


Femeia moderna trebuie sa stie sa faca afaceri, sa fie o buna mamica, o femeie casnica exceptionala, sa fie universala. Desi barbatii sunt considerati liderii familiei, totusi, ei nu pot face copii, nu sunt conectati in identica masura cu functiile universalitatii pe care femeia trebuie sa o indeplineasca. Fara femei nu exista familie, caci s-a decis ca numai un sex poate avea o asemenea putere de a creea noi generatii. Acesta este cel mai important lucru ce masoara cu adevarat importanta si existenta femeii pe acest Pamant.
Ca prin urmare, femeia e peste tot, intotdeauna, si ramane femeie nu doar de 8 Martie, cand se sarbatoreste Ziua Femeii sau a mamei.
Chiar si atunci cand refuzam cadouri, subconstientul nostru si-ar dori sa primeasca totusi macar o mica atentie. Si ce este la indemana tuturor daca nu florile? Toata lumea iubeste florile, toata lumea adora sa daruiasca si sa primeasca flori! Sunt spectaculoase, colorate, aduc emotii si sarbatoresc zeci de momente frumoase.


Daca noi suntem femei in fiecare zi, de ce n-am sarbatori femeile importante din viata noastra macar cu o floare, in fiecare zi? De ce doar de 8 Martie? Putem sarbatori in fiecare zi prietenia, curajul, evolutia si faptele bune. N-ai nevoie de o zi inscrisa in calendar care sa-ti aminteasca de femeile dragi care ti-au marcat existenta si fericirea. Insusi femeia este o gradina parfumata de flori ce infloreste sub grija fiecarui gradinar.

Am avut grija sa sarbatoresc femeia cu o floare de oricate ori am avut ocazia. Sa incepem cu Alina, una din cele mai fermecate prietene, cea mai dulce si firava dintre toate. Asa o pot descrie pe ea si tot la fel as descrie si o floare. Sunt multe flori incantatoare pe care le poti admira doar din priviri, la atingere se sting. Nu degeaba spun multi, ca femeia pe care o iubesti trebuie atinsa doar cu o floare care s-o reprezinte.


Ultima data cand am simtit imbratisarea calda prietenei mele a fost in urma cu circa 4 luni. Vezi de ce e important sa sarbatoresti lucrurile aparent marunte, fara o data speciala? S-ar putea ziua de maine sa nu mai existe.

Crezi ca as fi putut alege ceva mai frumos dacat flori cadou? Am gasit o florarie online, Interflora, cu livrari flori la orice adresa din Romania, dar si din afara tarii. Stiam de conceptul in sine aparut cu multi ani in urma, dar pe care nu-l incercasem niciodata. Nu eram sceptica, caci aveam o baza destul de solida cu experiente de-a lungul sutelor de comenzi online. Dar cel mai tare imi era gandul la ea, la decizia neobisnuita pe care o luasem intr-o clipa.

N-am sarbatorit prietenia noastra niciodata si la fel gandeam si eu anul trecut: sa-i trimit in dar o floare, de sarbatori. Nu-i stiam dorintele si preferintele in detaliu, dar stiam ca-i plac florile romantice, care-i seamna in fel si chip cu fiinta sa romantica si jucausa. Mi s-a parut o idee minunata sa-i ofer flori de sarbatori. Cine mai ofera flori cadou de sarbatori? Nu cunosc foarte multe persoane de genul.
Dar m-am gandit de doua ori: de ce doar de sarbatori, ca si cum ar fi 8 Martie sau o zi aniversara?


Nu stiam exact adresa ei, doar ca ne desparteau zeci de kilometri departare. Totusi, gandul de a-i face o bucurie neasteptata ma entuziasma si pe mine, asa ca am cautat solutii. Ulterior, mi-am adus aminte ca aveam adresa ei de la o comanda care o facuse in timpul anului prin intermediul meu. Era perfect sa-mi pun planul in aplicare.

La o prima cautare am dat de foarte multe florarii, dar majoritatea cu livrari flori in Bucuresti. S-a intamplat sa fie o simpla coincidenta faptul ca vroiam sa fac o comanda flori pentru o adresa din Bucuresti. Dar cu cateva zile inainte de a se intampla, ma documentam referitor la ideea de livrari buchete de flori la domiciliu, timp in care ironia sortii era ca ma consultam si cu buna mea prietena.
Si daca am luat in cele din urma decizia de a testa conceptul pe propria piele, n-am vrut doar sa fie o simpla florarie, la fel cum nici ea nu e doar o simpla femeie, o simpla prietena. Ma bucur enorm de mult ca am cunoscut-o, ca am ras si ca am plans impreuna, ma bucur ca e prietena mea. Si pentru mine ea este unica, de neinlocuit. E speciala ca simpla prietena, ca fiica unei mame care-i seamana leit si sunt convinsa ca la fel de minunata va fi si ca mama, dar si ca sotie.


M-am documentat iar si iar, si cand am descoperit Interflora am aflat ca e prima florarie din lume. S-a nascut in 1908 si in 1946 a devenit o asociatie globala. Avea doar doua saptamani de cand se lansase in Romania. Cand ma gandeam la un buchet de flori din portofoliul lor nu pronuntam doar un simplu nume, ci un renume global ce livreaza fericire si emotii peste tot in lume, in peste 100 tari si 50.000 de florarii. Un brand unic, la fel ca si prietena mea, la fel ca si gestul surprinzator de care nu a mai avut parte niciodata (cred).

M-am orietat catre un aranjament floral bogat cu flori proaspete, ce aveau sa ajunga a doua zi la destinatie, dar inainte de sarbatori. Aveam emotii pentru aceasta decizie de a alege flori online, de a ma increde pentru prima data in alegerile altor persoane care sa transmita mai departe si cu aceeasi intensitate toata dragostea si multumirea mea. Mi s-a parut si o experienta interesanta faptul ca pot trimite flori la domiciliu si trebuie sa recunosc ca m-a ajutat sa descopar secretele unei surprize de proportii.
De fapt, cadourile neanuntate sunt cele mai spectaculoase surprize, atat pentru expeditorul ce asteapta impresiile, reactiile, cat si pentru destinatarul ce nu are in plan niciun astfel de "scenariu".

      

A doua zi pe la amiaza ma cauta Alina. Imi spunea ca nu intelege de ce o cauta un curier cu o livrare speciala. Era la servici, dar asta nu a fost un impediment pentru curierul ce livra zilnic zambete. Alina era stresata si insista ca nu astepta un colet si ca este o greseala la mijloc, dar curierul insista si el, mai bucuros, ca nu e nicio greseala si ca si-ar dori, cu acceptul dansei, sa-si indeplineasca misiunea.
S-au vazut in fata sediului de birouri unde curierul i-a inmanat aranjamentul Alinei, insotit de felicitare Interflora pe care am cerut sa fie imortalizate cateva cuvinte anonime.

Cu lacrimi in ochi, Alina isi sunase mama de indata. S-au intrebat minute in sir de expeditorul misterios si in cele din urma, Alina si-a adus aminte de mica noastra discutie despre flori.
Am simtit emotia si fericirea in cuvintele sale de multumire. Un gest, la momentul potrivit si neasteptat, face de o mie de ori cat un "gest programat".

Sincer, ma asteptam sa se livreze in cateva zile, o saptamana poate, dat fiind aglomeratia inainte de sarbatori. Se pare ca si eu am fost surprinsa de rapiditatea livrarii si de reactia sa.
Acum, stau si ma gandesc la Georgiana, o alta prietena din copilarie, acum situata in Praga, si la mama din Romania, la bunica... Oare cum ar fi sa se trezeasca intr-o dimineata senina si frumoasa, cu un buchet imens de flori livrat direct la ele acasa, care sa le transmita toate gandurile de fericire si imbratisarile mele calde, de la mii de kilomeri departare, pline de dor. Oare cum ar fi? Ramane sa aflam, pentru ca imi doresc nespus de mult sa traiesc experienta din nou.


Asadar, nu uita ca florile la domiciliu sunt intotdeauna un gest elegant si entuziasmant ce nu trece cu usurinta neobservat. Prin alegerea de flori online, Interflora trimite oriunde in lume zeci de emotii si urari, care vor fi mai surprinzatoare decat mult asteptatele aniversari si care se vor inscrie in seria celor mai frumoase amintiri cu si despre femeile dragi din viata noastra.


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018.

You May Also Like

0 comments