Wishlist Zaful: Alegeri romantice de februarie

by - duminică, februarie 25, 2018

În 2017 am crescut cu Zaful. E magazinul meu preferat de articole vestimentare si accesorii, dar asta probabil știai deja.
Am pregătit o nouă comandă, cu mult iz de romantism și cu produse tare drăguțe. Curioasă? Te invit să le descoperi!

Ca de fiecare dată mi-a fost extrem de greu să-mi fac niște selecții. Am "învârtit" site-ul când la o categorie, când la alta. Greu, foarte greu! Au atâtea lucruri interesante încât mai rar poți spune că ai găsit sufletul pereche.



Dar totuși am găsit un produs care mi-a atras atenția în mod special. Instinctual mi-a venit să mă îndrept spre jachete, însă cum în Italia probabil vremea se va încălzi curând, m-am reorientat către rochii. Așa am găsit rochia simpatică cu inimioare și o rochie roșie cu acel detaliu fundiță, simpatic, la spate. Cu precădere m-a atras cel mai mult prima, însă nici a doua nu părea a fi o alegere rea, mai ales că era la reducere, așa că le-am luat pe amândouă.



Articolele cumpărate online care au fost cele mai purtate sunt bineînțeles din sectorul de lenjerie intimă. Aceste articole sunt de o calitate extraordinară și nu ar trebui să le ocolești. Și dacă pentru uzul zilnic ador să port compleuri, de data asta am găsit unul foarte simpatic și dintr-un material tare fain. E și perioada în care coșul de cumpărături se reduce crescând cantitatea produselor, așa că m-am orientat perfect.

Two pieces intimate: https://goo.gl/2XUDEf


Deși nu obișnuiesc să-mi acopăr niciodată capul, căci ador să-mi las pletele în vânt, mi s-a părut interesantă și șapca burgundi. Mai aveam în plan și o băscuță din imitație, însă bugetul nu mi-a as permis, așa că m-am limitat doar la o singură încercare. Cine știe... Poate chiar o să-mi placă și o să mă apuc să port mai des accesorii pe cap, chiar și în afara pozelor cu outfituri.


Cum ți se par selecțiile mele de această dată? Care ți se pare cel mai drăguț element ales?
Ps: Bineînțeles, revin curând cu poze, impresii și outfit-uri noi. Pupici!

You May Also Like

1 comments