Soufeel: Personalitate in cadourile alese de tine!

by - sâmbătă, februarie 10, 2018

Cei de la Soufeel Romania au fost destul de draguti in ianuarie si mi-au oferit un cadou unic. Am avut sansa de a-mi alege cateva lucruri de pe siteul lor, iar Ziua Indragostitilor nu e departe, asa ca m-am sincronizat chiar la timp pentru asta.


Marca Soufeel nu-mi era deloc străina. Au trecut circa doi ani de când a facut cunostinta cu ea si probabil multi dintre voi stiti deja ca e un brand destul de renumit care se ocupa cu comercializarea de bijuterii din argint veritabil si aur. 
In urma cu doi ani mi-am ales vestitelor bratari cu charmuri, insa in tot acest timp am visat neincetat la un lant personalizat cu numele meu si un inel deosebit. Visul mi s-a indeplinit in ianuarie, cand cei de la Soufeel Romania mi-au pus bazele acestei experiente.


Exista diferente enorme (pe care le-am vazut/trait pe propria piele) intre Soufeel si Soufeel Romania Reseller pe care as vrea sa le mentionez in primul rand. Desi poate produsele de pe site-ul international pot parea ceva mai accesibile, siuatia se schimba cmplet cand vine vorba de ajungerea acestora la destinatie. Timpul de livrare este cuprins intre 2 saptamani si 30 zile, in cazul site-ului international. Livrarea standard, de 30 zile, redirectioneaza pachetul catre Posta Romana unde, de cele mai multe ori, coletl ajung la posta vamala. Acest lucru indica binenteles costuri suplimentare pe langa timpul de livrare ridicat: TVA, cost de deschidere colet. Daca alegi orice alta bijuterie personalizata, acest timp se prelungeste cu inca minim doua saptamani (aproximativ). Uneori exista si dezavantajul ca locatia postei vamale se afla intr-o resedinta de judet (precum in cazul meu), greu accesibila, ceea ce implica timp si costuri de transport extra. Si daca metoda transportului rapid suna ceva mai bine, trebuie sa stii ca aceasta livrare se face prin DHL unde costurile de transport sunt extrem de ridicate (peste 50$)si taxele sunt uriase. Ca sa va faceti o idee, la o comanda de peste 30$ riscati sa platiti inclusiv costul transportului, cat si o taxa de circa 150 lei, iar pentru ridicarea coletului trebuie sa semnati o serie de documente pe care ei vi le trimit, trebuie sa trimiteti multe documente doveditoare asupra identitatii voastre si a comenzii. Aceasta metoda este chiar mai complicata decat prima.


Insa, Soufeel Reseller Romania este pagina oficiala, atestata, in vanzarea de bijuterii ale acestui brand, ce nu impune taxe vamale, costuri suplimentare si zeci de documente. Comenzile cu o valoare sub 295 lei au un cost fix de livrare de 12 lei, iar livrarea sub aceasta suma are un cost de 15 lei, respectiv 19,5 lei, in functie de aria in care se va face livrarea. Bineinteles, bijuteriile sunt ambalate riguros si ajung la destinatie in 24 ore prin curier rapid. Si daca pentru site-ul international nu puteti opta pentru plata ramburs, aici aveti si aceasta posibilitate. E practic o metoda de incredere prin care voi puteti fi siguri ca veti primi produsul dorit. Toate produsele beneficiaza de o garantie de 90 zile, iar daca remarcati anumite neconcordante asupra bijuteriei alese sau v-ati dat seama ca ati plasat o comanda gresita etc. , cei de la Soufeel Romania va pot schimba gratuit produsele in termen de 14 zile. Toate detaliile privind schimbul produselor/anularea unei comenzi/alegeri gresite etc. le gasiti in sectiunea "Politica de garantie". Nu are rost sa fac un copy-paste al tuturor acestor informatii.

Daca site-ul international necesita minim doua saptamani pentru personalizarea produselor ce nu sunt pe stoc. cei din Romania produc o mare parte din modelele dorite in doar o zi lucratoare, cum a fost si cazul lantului cu nume ales de mine. Desigur, timpul variaza in functie de nevoile/alegerile fiecarui client.

Cred ca am spus multe despre serviciile si diferentele dintre cele doua site-uri, dar hai sa vorbim si putin despre noile mele bijuterii si despre experienta cu acestea.

Colectia mea de bijuterii marca Soufeel

Exista o asemanare uluitoare intre cele produse de ei si cele realizate de Pandora. Nu am avut niciodata bijuterii la Pandora si nici nu ma tenteaza sa am. Desigur, cadourile sunnt intotdeauna bine venite, insa bijuteriile lor mi se par mult mai scumpe si nu vad de ce as cheltui mai mult doar pentru numele brandului. Am descoperit unele produse chiar identice, cu diferente uriase de pret si stantate cu numele brandului diferit.


Chiar daca bijuteriile mele foarte accesibilile din argint veritabil 925 sunt marca Soufeel, toata lumea a crezut ca apartin celor de la Pandora.
Desi cei de la Soufeel Romania au specificat ca unele bijuterii din argint prezinta posibilitatea de a oxida din cauza conditiilor necorespunzatoare de pastrare, pentru mine acest aspect ramane un mit. Atat bratarile pe care le port incontinuu de doi ani, cat si lantul pe care nu l-am dat jos de cand l-am primit, se afla in perfecta stare, chiar mai stralucitoare ca niciodata. Nu le dau jos niciodata, chiar si atunci cand fac baie.


Ca orice lucru personalizat, colierul mi se pare superb si ma reprezinta in totalitate. Este doar pentru mine, asa cum poate fi numai pentru voi: ceva unic, extrem de personal.
Pana si charmurile pot spune ceva despre voi, despre amintirile voastre, hobby-uri, etc.
Cat despre inel, ales din colectia cu inele de logodna, imi este greu sa-l descriu in cuvinte. E drept, am ales o marime mai mare, caci nu-mi este foarte familiara alegerea unei marimi pentru degetele mele lungi si subtiri, de pianista. Dar sunt convinsa ca prin asistenta oferita de Soufeel Reseller Romania puteti face alegerea potrivita.


Colierul personalizat a venit intr-un saculet de catifea iar inelul intr-o cutie imbracata intr-un material rigid, elegant, ce imita pielea. Totodata in colet am primit si o punga de cadouri la fel stilata ca si cutia inelului, dintr-un carton foarte gros si cu un aspect elegant. Ambalajul este foarte important si descrie in proportie de minim 50% atentia de detaliu, calitatea serviciilor, modul in care este perceput clientul de producator si de societate. Orice comanda vine insotita de astfel de ambalaje premium, astfel incat bijuteriile pot fi expediate de la producator direct catre cei dragi. Nu stiu sa mai fi intalnit atata atentie la un alt brand.
Cel mai important aspect pe care vreau sa-l mentionez este prezenta documentatiei. Cei de la Soufeel Romania m-au considerat nu doar blogger si simplu colaborator, ci si client. Mi-au trimis atat factura cat si certificat de garantie pentru cele doua produse alese. Aceste documente nu le-am primit insa si in cazul bratarilor pe care le am de pe site-ul international, deci nu as fi avut nicio sansa sa le returnez in caz de nenconcordanta. Nu uitati sa tineti cont de acest fapt!


Si avand in vedere ca este Luna Iubirii, luna in care se scriu si se spun cele mai multe declaratii de dragoste, chiar va recomand sa alegeti un astfel de cadou. Fie ca sarbatoriti Ziua Indragostitilor, fie ca doriti sa reinviati amintiri, sa creati zile memorabile de aniversare sau sa le aratati celor dragi ca legatura dintre voi este eterna, cu siguranta bijuteriile Soufeel va vor ajuta sa faceti o surpriza de proportii celor dragi. Daca va organizati din timp, alegerile vostre inca pot ajunge la destinatie pana pe 14 februarie. In caz ca veti spune "DA" bijuteriilor Soufeel Romania Reseller, am pentru voi si un cod de 10% reducere: ALEXA10. Atentie! Acest discount nu se cumuleaza cu alte oferte promotionale de pe site.



Voi ce parere aveti despre aceste bijuterii? Veti sarbatori Ziua Indragostitilor cu un astfel de cadou?
Pupici!

You May Also Like

0 comments