Wishlist: Gamiss Valentines Day 2018

Nu a trecut mult timp în care vă spuneam că am găsit pe Gamiss multe oferte, reduceri și articole geniale, cu ocazia Gamiss Valentines Day 2018. Site-urile de genul fac frecvent astfel de campanii și de cele mai multe ori sunt chiar utile ca să găsești lucruri interesante și cadouri pentru cei dragi.
Așa cum vă spuneam și data trecută, eu mă așez pe haine și încălțăminte. În partea aceasta vreau să vă arăt alte selecții ce s-au "instalat" pe lista mea de dorințe.



Această selecție presupune în principiu lucruri de sezon ce mi-au atras atenția într-un mod deosebit. Cele mai norocoase vi le voi prezenta bineînțeles în review-urile viitoare, acolo unde vă voi povesti în detaliu impresia mea despre ele.

Cert este că ultimele mele comenzi de pe Gamiss mi-au lăsat o impresie chiar foarte bună, articolele prezența du-te exact ca în pozele de pe site.

Beaded blouse: https://goo.gl/3f5XA1



Am ales geci de blană, foarte moderne și foarte purtate, precum și blugi, încalțăminte, pantaloni cu talie înaltă office ce se pot îmbina cu ușurință în diferite ținute. Dupa cum bine vedeti, mi-am luat inca o geaca de blana, tare interesanta, acea bluza cu perle pe care v-am prezentat-o oata vara, doar ca pe negru, pentru ca e un model tare interesant, frumos si pe care stiu sigur ca-l voi purta de zor, dar si o salopeta similara botinelor pe care vi le prezentam pe lista anterioara de dorinte.



Voi ce alegeri romantice ați face?

Comentarii

Postări populare