OOTD: Vulpi. Pisici. Kawaii.

by - duminică, ianuarie 14, 2018

Hello, după o groază de timp! Singurul lucru care mi se pare bun în 2018 ar fi că nu mă confrunt cu aceleași coșuri și cojite din 2017. Tenul meu e mai curat și nu e ca și cum aș fi schimbat ceva. Doar asupra alimentației au intervenit ceva modificări căci de sărbători m-a supărat foarte tare stomacul și în cele din urmă diagnosticul a fost o gastrită cronică.
Am slăbit simțitor, nu că aș fi avut de unde. E chiar frustrant să te așezi pe pat și să simți fiecare os. Potrivit greutății ideale eu ar fi trebuit să cântăresc undeva la 55 kg. Însă, eu cântăream cu peste 10kg mai puțin. Imaginează-ți cât de greu e acum, când am chiar mai puțin. Am început să mă alimentez de o săptămână și sper să-mi refac forțele curând 100%. Organismul meu rămâne foarte fragil și reacționează la orice stare.

M-am încruntat puțin și am zis că nu se mai poate să stau doar la pat, doar cu o stare generală de rău, iar ieșirile la aer curat îmi fac bine. Așa că m-am echipat și mi-am zis să fac poze pentru o ținută. Am o sumedenie de achiziții ce au sosit la sfârșitul anului trecut și începutul acestui an care așteaptă să ți le prezint.


Jacheta/Coat: https://goo.gl/8CVUEt
Pulover/Sweater: https://goo.gl/edZFvu
Șosete/Cat soks: https://goo.gl/XMNUUN


Pentru azi am ales o ținută ușor inspirată din stilul asiatic Kawaii. Ce-i drept, alegerea mea de Kawaii e ușor cam întunecată, căci stilul acesta se exprimă prin înfățișări drăgălașe, colorate, cu mult roz, fundițe și tot felul de chestii simpatice.
Însă mie îmi place cum a arătat acest stil pe mine și cu siguranță voi mai apela la el când se va mai încălzi.


Vroiam o jachetă de blană, așa că am găsit pe Rosegal una la ofertă. Ce nu-mi place la ea sunt urechile de vulpe, extrem de ascuțite și proeminente pe care eu am preferat să le prind cu niște agrafe și să le mai "potolesc" puțin. În rest, jacheta mi se pare tare faină. Eu personal aș fi schimbat și modul de închidere, din babă-moș, într-un fermoar. Pe dedesubt am pus un pulover tricotat și gros de la Zaful, lucrat larg, cu mâneci bufante. L-am purtat de zor! E foarte călduros și greu, așa cum îmi place mie, însă e foarte fragil și se agață imediat dacă nu e purtat cu grijă. Se pare că nuanțele de gri mi-au ajuns la suflet în această perioadă caci mi-am achiziționat tot mai multe lucruri gri.



La partea de jos am intervenit cu o fusta cloș din imitație și o pereche de șosete lungi cu imprimeu de pisică de pe Dresslily, un alt magazin online chinezesc. Mi s-a părut tare drăguț că până și terminațiile lor au urechi mici flaușate. Că lungime sunt perfecte pentru rochii sau fuste scurte. Îmi plac la nebunie astfel de sosete. Pentru un outfit ușor elegant și drăguț, dar care să te protejeze puțin de frig sunt ideale. Și sunt destul de groase. Voi abuza de drăgălășenia lor. Sunt convinsă!

Ce parere aveți de aceste selecții? Dar de ținuta de astăzi în ansamblu?
Pupici!






You May Also Like

0 comments