OOTD: O rochie de ocazie poate costa sub 20 lei?

by - luni, ianuarie 15, 2018

Lucrurile sofisticate, cu precădere destinate petrecerilor și ocaziilor speciale, costă destul de mult. De cele mai multe ori ne vedem puși în situația în care visăm la o ținută de vis, care să impresioneze ceilalți invitați, fără a fi dispuși sau a avea posibilitatea de a face un compromis. O gaură substanțială în buget nu e întocmai ce am fi plănuit după sărbători.


Eu m-am învățat cu ideea că eticheta nu contează, un lucru extrem de important ce predomină prețul în prezent. Important e dacă îmi place și dacă se așează bine, dar cel mai des caut ca un articol nou să fie în primul rând accesibil și potrivit bugetului pe care sunt dispusă să-l cheltui. Poate sunt și norocoasă, căci de multe ori am găsit magazine cu articole noi nouțe, cu rochii de ocazie care nu depășeau 40 lei.

Însă, când cauți în online și mai ales pe site-urile chinezești, majoritatea produselor au prețul format într-un raport corect sau invers proporțional cu calitatea. Doar 20% din cazuri au noroc să găsească piese super accesibile și calitative.

Eu întotdeauna am fost în goană după "chilipiruri" și pe Sammydress găsesc frecvent lucruri pentru câțiva dolari, cum e și rochia ce v-o prezint azi. Până și în poze arata foarte elegantă, cu detalii sexi și potrivită pentru ocazii speciale, aș spune eu. Dar oare e?


Rochia arata exact că în poză și pentru 4$ mi s-a părut o super afacere având în vedere detaliile. Am mai achiziționat și în trecut de la Sammydress articole la prețuri la fel de mici și s-au dovedit a fi foarte ok.
Aceeași rochie, identică, mi-am luat-o și prin vară de pe un alt site chinezesc, doar că la un preț de aproape 8 ori mai mare decât în cazul acesteia. Am vrut să fac și o comparație. Da, sunt identice!


Partea nefericită e că deși rochia propriu-zisă a costat doar 4$, acest site percepe și costuri pentru transport.
Revenind la rochița noastră, ea e lucrată foarte frumos. Ridică mici probleme asupra persoanei mele căci bineînțeles, nu mă măsor niciodată când fac cumpărături online și am slăbit suplimentar, învoit, câteva kilograme. Astfel, rochia necesită un bust cu mult mai generos decât al meu și eventual și mai multă "cărniță". Aș zice chiar că modelul acesta merge comandat cu o mărime mai mică. Rochița din vară se așează identic pe mine, deși nu cântăream și atunci sub 40 kilograme.
Un minus general nu neapărat deranjant e lungimea. E o rochie foarte lunga ce trebuie scurtată. Poate doar existența unor tocuri de 20 cm ar salva situația (pentru cine le poate purta, nu și eu).


Cristalele sunt cusute frumos, cusăturile sunt la locul lor iar spațiile goale dintre baretele de la spate mi se par un simbol perfect al senzualității.

Dar per ansamblu rochia arată chiar foarte bine și merită din punctul meu de vedere merită numită "rochie de ocazie" chiar dacă prețul propriu-zis al acesteia în momentul de achiziție a fost atât de mic (făcând abstracție de transport).


Ea a ajuns la poșta vamală alături de alte hăinuțe comandate de pe Sammydress și am fost bineînțeles nevoită să plătesc taxe datorită conținutului generos. Însă sunt cazuri când am primit colete de la ei și la poșta locală.

Am asortat rochia cu o geantă albastră din catifea de pe Rosegal, o geantă superbă, mică, dar perfectă pentru strictul esențial condiționat de participarea la un eveniment. Adevărat, geanta costă mai mult decât rochia însă transportul vă este oferit aici și în mod gratuit, dacă alegeți expedierea standard care vă trimite coletul direct la poșta locală, așa cum a fost și în cazul meu.


Voi ați achiziționat vreodată asemenea chilipiruri? Ați purta această rochie la o petrecere/o ocazie specială?

Rochie/Dress: aici/here
Geantă/Bag: https://goo.gl/Vb22mF





You May Also Like

0 comments