Wishlist: Get into winter with Sammydress

by - duminică, decembrie 03, 2017

Intodeauna am gasit promotii iarna pentru articolele de vara si viceversa.
De data aceasta, uitandu-ma pe Sammydress am gadit niste promotii uriase la multe articole. Cand vorbesc de lucruri ieftine nu ma gandesc doar la accesorii, care se pot gasi cu usurinta la preturi de 1-2$ cam peste tot in magazinele online chinezesti.
Ma refer in mod special la haine si nu haine de 2 lei, caci am mai cumparat articole vestimentare si incaltaminte sub 5-10$ de pe acest site si calitatea lor a fost foarte impresionanta. Bineinteles, asa cum spuneam si alte dati, acest pret mic se poate datora transportului destul de scump, insa sunt si articole care beneficiaza de transport gratuit.

Palton/coat aici/here

Am ales multe articole de imbracaminte din care doar doua au valoare de peste 20$ si m-am gandit sa va arat si voua o parte din ele.
Am pus ochii pe 2 geci, o parka ce sper sa aiba blana si inca o geaca simpatica roz, tot mai de iarna.

Coat here

Parka here



In cos am adaugat si un palton la doar 3$, precum si o rochie superba pe care deja o am in colectie, dar pentru care mi-am dorit sa vad daca exista o diferenta, avand in vedere ca pretul celei pe care o detin a fost de 10 ori mai mare.

Dress here

Skirt here

Am gasit si fusta albastra care are o croiala geniala si care cu siguranta va fi pata de culoare din outfiturile mele cu tenta de gri.

Ce parere aveti de aceste alegeri?

You May Also Like

0 comments