Unicorniada de pe Banggood

by - luni, decembrie 04, 2017

Cand am plasat ultima comanda pe Banggood am avut de facut o alegere foarte dificila. Desi portofoliul nu mi se pare ca ar excela in domeniul articolelor vestimentare si/sau cel de incaltaminte, pe Banggood se regasesc o multime de chestii interesante si simpatice.

De data asta mi-am adus "urconiada" acasa si deja nu ma pot desparti de ei. Sunt o pereche de papuci de casa atipici, ce ar imita unicornii.
Sunt o pereche de papuci de casa foarte simpatici, destul de mari si butucanosi, cu corn, urechi, puf multicolor si picioare.
Acestia vin insotiti si de luminite in obraji, care se activeaza din controlerul pe care acestia il au in interiorul papucilor. M-as fi asteptat ca acele luminite multicolore, care se schimba de la o secunda la alta, sa se aprinda la mers, insa acestea se aprind doar atunci cand se activeaza "controlerul" manual.

Papuci de casa unicorni/Home unicorn shoes: https://goo.gl/dgG7NN


Sunt foarte confortabili si caldurosi, iar mersul prin casa cu ei seamana cu mersul de pisica. Sunt niste papuci de casa foarte hazlii si ingeniosi, extrem de potriviti pentru copii si cadouri inedite de sarbatori.



Drept un rest din comanda mi-am ales si o pudra rose-gold cu efect de oglinda, pe care mi-am dorit-o foarte mult. Din pacate aceasta pudra mi se pare ca ofera un efect pglinda mai mult maro, desi am incercat-o pe oja neagra, alba si rosie. Inca mai caut pudra potrivita care sa lase impresia unei pelicule de aur rosu.

Partea buna e ca aceasta comanda a ajuns la posta locala, in circa doua saptamani si cu doua saptamani inainte de termenul de livrare specificat pe site. Din ce am observat la ultimele comenzi de pe acest site, acestea ajung fie inainte de acel termen, fie la o zi-doua dupa. Nu am avut numar de urmarire si am intrebat la posta locala daca am primit un colet extern. Asadar, daca alegeti o comanda cu transport gratuit si fara numar de urmarire, nu uitati sa mergeti la oficiul postal de care apartineti la circa doua saptamani dupa ce primiti emailul de confirmare al expedierii comenzii.

Voi ati alege astfel de produse?

You May Also Like

2 comments