S-a lansat noua paleta de farduri Malika Colors!

by - sâmbătă, decembrie 16, 2017

Astazi, ora 12, tocmai ce a avut loc marea lansare a paletei in editie limitata cu farduri de ochi Malika Colors Romania. Acesta cuprinde 14 nuante usor sidefate, impartite in culori mai pigmentate si unele mai usoare.
Anul acesta Mos Craciun a venit anticipat cu cateva produse de ingrijire si infrumusetare. Unul dintre cadouri este fix aceasta paleta, pe care am primit-o in urma cu cateva zile, in premiera.


Pentru astazi m-am gandit sa va ofer mici impresii despre ea.
In primul rand e o paleta fina, slim, stilata. Are un ambalaj simpatic ce ma duce cu gandul la o carte de infrumusetare. Coperta paletei este fina, oferindu-i o eleganta aparte pe care nu le au multe palete accesibile. Just my thoughts!

Nuantele sunt superbe. Se imbina cele clasice, light, cu cateva nuante mai puternice si pigmentate. Consider ca e o paleta midle range. Ieri am facut primul machiaj folosind cateva dintre nuantele acestei palete, insa din pacate cadrele nu l-au surprins in profunzime.
Am folosit nuanta de auriu (a 4-a de pe randul de sus din paleta), nuanta de roz si prima nuanta de maro din coltul inferior.


Mi s-au parut usor prafoase, insa nu exagerat, dar si cu o textura fina, usor cremoasa. Se aplica si se uniformizeaza foarte usor, iar rezistenta acestora e de circa 6 ore. Dupa aceasta perioada s-au strans usor in pleoape, insa e posibil sa fi avut si eu vina, datorita faptului ca am insistat cu nuantele pentru mai multa profunzime. Sub ochi, acolo nu am insistat foarte mult, contrastul de nuante a ramas intact.
Pentru mine e foarte ok, avand in vedere ca in mod clasic folosesc doar tus si rimel. O pot folosi cu usurinta la ocazii sau atunci cand simt nevoia de ceva special.

Fardurile nu contin parabeni sau compusi chimici ce pot provoca alergii. De altfel, zona ochilor mei este foarte sensibila, la fel ca si tenul, reactionand imediat la produsele nepotrivite. Va marturisesc ca am incercat si farduri mai scumpe (fara sa dau nume) care imi iritau ochii in profunzime. Not nice at all!


De altfel, modul in care arata aceasta paleta, numarul si diversitatea nuantelor mi se pare foarte ok comparativ cu pretul acesteia care am inteles ca ar fi destul de mic. O vad perfecta pentru a o face cadou unei persoane dragi, mai ales ca mai sunt doar cateva zile pana la Craciun.
Totodata, daca sunteti interesate de un inceput in arta machiajului, avand in vedere compozitia nin-toxica a acesteia, cred ca va poate ajuta sa prindeti indemanarea si cunostintele necesare fara riscuri (cel mai important).
Desigur, mi se pare ok si pentru cele care doresc sa-si construiasca o trusa de infrumusetare fara sa cheltuiasca foarte mult pentru un machiaj cat mai variat.


Pentru mine cel mai mult conteaza ca pielea mea sa fie confortabila in ceea ce port. Tineti cont si de faptul ca si brandurile mari, renumite, pot avea unele minusuri, chiar daca sunt folosite inclusiv de make-up artisti.
Alegerea este in totalitate a voastra! Eu cu siguranta voi folosi paleta in continuare si va recomand si voua sa-i dati o sansa. O gasiti aici.

Pupici!

You May Also Like

0 comments