OOTD: Puloverul cu choker si detalii din perlute

by - sâmbătă, decembrie 09, 2017

Rasfoind prin dulap, dupa cateca articole vesrimentare care sa se potriveasca cu piesa zilei, am dat de o esarfa primita de la Bioderma, primita prin primavara (daca nu ma insel).

Am zis ca e o pata de culoare minunata pentru a scoate din anonimat clasicul duo al culorilor. Ce-i drept vremea e perfecta de esarfe si fulare tricotate, de care nu m-am lipsit deloc de o luna incoace.

Am rascolit bine si dupa probat si ras-probat, am dat si de fusta Asos pe care am luat-o in vara dintr-un second hand cu 5 lei. Materialul e destul de gros, asa cum imi place mie, iar nuanta de albastru este absolut superba.
S-au potrivit de minune, insa parca tinuta era prea simpla. Asa ca am luat si o curea cu diferite aplicatii ce aveau sa se asorteze cu perlutele de pe volanasele manecilor ale celui mai dragut pulover negru cu choker luat de pe Zaful

Sweater/Pulover: http://goo.gl/2C7Yc1
Thermos/Termos: http://goo.gl/YrfqhM
Scarf/Esarfa: Bioderma Romania
Fusta/Skirt: Asos - Second Hand


A fost una din cele mai recente alegeri. M-a convins culoarea, caci imi doream mult un pulover negru, dar si detaliile din perle de la maneci.
Perlele nu sunt nici cusute, nici lipite, ci prinse ca niste "nituri", astfel incat n-au nicio sansa ca sa iasa la spalare.
Materialul e mai subtire, insa foarte moale si se muleaza pe corp. A fost o alegere foarte versatila si simpatica de care sunt multumita pe deplin.


Am scos de la catastif si o pereche de botine vechi de doi ani, cu toc gros, extrem de comode. Au dat putina atitudine tinutei. Si pentru ca n-am vrut sa abirdez un stil monoton, am gasit si o pamplica neagra pe care am legat-o la geanta in forma de funda, ca si esarfa rosie de altfel. Sa ne funditim, zic!

Ce parere aveti de tinuta de azi? Voi ati purta o astfel de tinuta?

Pupici!







You May Also Like

1 comments