OOTD: Pantone - Cum sa ne simtim bine in 2018

Buna dimineata!
Institutul International al Culorilor denumit si Pantone a anuntat deja culoarea pentru 2018. E o nuanta vibranta, puternica de mov, care nu-mi inspira deloc gelozie, asa cum este vazuta in folclor.
Nuanta lui 2017 a fost preferata mea, desi nu sunt fan infocat a unei anumite culori. Am cautat indelungat o geaca din imitatie, respectiv piele, intr-o nuanta puternica, dar placuta, de verde crud. Cautarile mele inca nu s-au sfarsit, caci nu am gasit ceea ce cautam in magazinele online din care cumpar frecvent. 
Asadar, chiar daca nu esti un fan infocat al movului puternic, intens, cu siguranta orice nuanta de mov va lasa impresia ca esti o persoana in tendinte, la curent cu ceea ce se intampla in lumea modei.

Rochie/Dress: https://goo.gl/uFd8ej


Nu degeaba am pomenit de nuanta anului 2018. Intamplator se face ca tinuta de azi contine drept pata de culoare nuante ombre de mov spre indigo. 
E vorba de ultima rochie din jaquard aleasa de pe Gamiss, o alegere destul de potrivita pentru o ocazie speciala care sa deschida noi orizonturi pentru anul ce vine. Eu port aceste rochii si zilnic, caci am o adevarata colectie si mai ales datorita faptului ca au un pret foarte mic, accesibil tuturor, incat sa-ti faci un obicei din ele.

Este o rochie cu un imprimeu extrem de frumos, ideala pentru sezonul rece, purtata cu o pereche de ciorapi sau o pereche de colanti vatuiti, cizme peste genunchi sau botine confortabile cu toc gros.


In ciuda pretului extrem de mic, rochia nu e cu nimic mai prejos fata de modelele asemanatoare pe care le am in colectie, achizitionate la un pret poate dublu sau chiar triplu.
Pe langa articolele mentionate mai sus, am folosit pentru aceasta tinuta si cealalta capa de pe Fashionmia mentionata anterior, doar ca pe gri, de data asta. Este la fel de eleganta si usor pretentioasa, caci, asa cum spuneam, necesita o tinuta impunatoare, "la patru ace" cum s-ar spune.


As mai fi adaugat tinutei si acest set colier si cercei daca nu i-as fi uitat la facultate. Este un set foarte dragut ce nu oxideaza repede si foarte elegant. Chiar il vad purtat la o tinuta de ocazie saua una eleganta. Cerceii mi se par usor cam grei, dar nu deranjeaza foarte mult la purtare.

Acestea fiind zise, innoul an va invit sa purtati mult mov, dar maiales culorile care vi se potrivesc, care va umplu de energie pozitiva si multa buna dispozitie.

Pupici!






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare