OOTD: De-ar fi iarasi vara, in Gamiss m-as imbraca...

by - duminică, decembrie 10, 2017

De-ar fi iarasi vara, m-as pierde in fuste multe, printre rochii imprimate si tinute vaporoase. De-ar fi iarasi vara, as scoate rochia cu flori de cires la o plimbare, m-as accesoriza cu cele mai dulci accesorii si m-as plimba pe o faleza, pe malul marii.


Rochie/Dress: https://goo.gl/G3XFBb | Cizme/Boots: Amiclubwear.com | Capa/Coat: https://goo.gl/J5RHqJ | Sacou/Blazer: https://goo.gl/SAA4Xq

Dar parca timpul greu mai trece si nu e nici macar propriu-zis iarna. E doar rece si abia ce au inceput dimineata sa curga primii fulgi de nea. Cat noroc! Cateva grade in plus parca nu atenueaza deloc dorul.

N-am uitat ca mai am o intreaga garderoba sa v-o prezint, printre care minunea asta de rochie si primele cape pe care mi le-am achizitionat in urma cu o luna.
Am avut niste timp liber, asa ca l-am folosit constiincios in ideea aceasta, de a va prezenta noi selectii, noi outfituri.

Pentru astazi v-am pregatit cea de-a doua aparitie Gamiss. V-am zis data trecuta ca de pe acest site mi-am ales trei rochii din jaquard, printre care si aceasta, de vara.
Cum anotimpul e destul de rece, am asortat-o cu niste cizme elegante pe care vi le-am prezentat de multe ori pana acum.


Rochia am purtat-o in doua moduri: cu un sacou alb de pe Fashionmia, precum si cu o capa maro de pe acelas site.
Din pacate, sacoul e subtire, insa perfect pentru o seara rece sau o zi de primavara, asa cum as purta si rochia in mod obisnuit. Este un sacou alb clasic, dar destul de elegant, din privinta umerilor bufanti si a fundei din talie. Este de asemenea prevazut cu o inchidere baba-mos, insa mie imi este putin larg, desi am ales marimea pe care o port de obicei.


Capele sunt elegante. Nu erau disponibile decat doua culori, asa ca am ales sa mi le achizitionez pe ambele. M-am gandit de zeci de ori cum sa le combin, caci sunt o piesa statement, destul de fistichie si destinata femeilor elegante, cu atitudine. N-ar fi mers imbinate oricum.
Mi-a placut contrastul realizat, mai ales ca vine cu mese de blana ce se prind la guler, respectiv la maneci. Sunt un deliciu pentru anotimpul rece atunci cand ai un eveniment sau cand calatoresti cu masina si vrei sa arati ca o adevarata doamna.

Ce parere ai de tinuta de azi?










You May Also Like

3 comments

  1. Sacoul l-as vedea mai degraba in combinatie cu pantaloni eleganti si o camasa.
    Rochia e faina rau si se potriveste cu cizmele. Iar capa e absolut fabuloasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar merge sacoul la combinatia de care zici tu. Dar eu nu prea le am cu camasile. Era dragut daca era de stofa sau cel putin un material mai gros.

      Ștergere
  2. Este tare draguta tinuta ta.

    RăspundețiȘtergere