Hotline sau Hotmama?

by - vineri, decembrie 01, 2017

"- Linia fierbinte?
- 07*****453: Nu, ne pare rău! Doar Hotmama.ro aici.
- Da, exact ce căutam. Linia fierbinte pentru (viitoare) mămici."


Eugen e un partener grozav. N-a îndrăznit să scrie pe Pezevenchi.ro întreaga experiența de-a lungul sarcinii. Probabil e subiectul cel mai delicat pe care l-ar putea atinge.
Mă laud totuși cu faptul că e foarte atent. Dimineața, mic dejun la pat, seara masaj special pentru bebe. Întreaga zi reușește cu brio să facă față la schimbările mele drastice de personalitate și nu-i deloc ușor să echilibrezi situația în care personajul principal e o femeie gravidă.

Eram o adevărată divă până în punctul în care bebele să-și anunțe venirea. Noi ne-am bucurat, însă garderobă nu avea să fie deloc încântată. Georgiana, O Pisică Neagră grijulie, a fost sprijinul nostru în tot acest timp și probabil cea mai rațională dintre toți.
Mulțumită ei am ajuns la gândul că și noi, mămicile, avem o linie "fierbinte" care ne poate satisface nevoile.

Prin intermediul Georgianei am dat de acest Hotmama, o lume potrivită pentru nevoile vestimentare ale unei mămici în devenire, o gamă variată și completă de haine gravide și haine alăptare.


Întotdeauna m-am întrebat oare cum ar reacționa Eugen dacă ar fi în locul meu. Probabil ar fi mai puțin agitat, având în vedere caracterul său puternic și "atât de bărbat". Deși, până la faptul împlinit s-ar putea să mai dureze o eternitate, așa că Eugen e nevoit să se conformeze și să lucreze cu o viitoare mămică agitată și cu fel de fel de pofte mai ciudate.

Dar peste tot în lume există mămici la fel de neexperimentate cu parteneri agitați de venirea unui copil pe lume. Când i-am cunoscut pe cei de la Hotmama deja începusem să mă împac cu ideea că a fi părinte nu e deloc de speriat. Însă, când am devenit și blogger ambasador, deja pașii mei își croiau un drum tot mai înțelept.
Am început să învăț trucuri și am găsit inspirația pentru un refresh adevărat în garderobă, în care confortul dat de calitatea materialelor naturale folosite să primeze, iar asta m-a destins mai mult decăt m-aș fi așteptat.


Am vrut și alte viitoare mămici să-și dea seama că a fi mamă nu e ceva de speriat, așa că am oganizat un eveniment special pentru doamne și domnișoare, precum și pentru domni, care să învețe primii pași pentru o familie fericită și împlinită.
Campania aceasta de promovare Hotmama implică de fapt o serie de seminarii speciale, în care cuplurile își pot destăinui experiența de viață, așteptările și pot afla totodată ceea ce li se potrivește pentru armonia exterioară și cea interioară.
Cuplurile sunt întâmpinate cu mici cadouri pentru viitorii părinți, atât din partea companiei noastre, Hotmama, cât și a celorlalți bloggeri parteneri, respectiv a partenerilor media, precum: Chic-Elite, Mujer și TVR 2.

Pe lângă discuțiile colective, mi-am propus ca fiecare cuplu să beneficieze și de o experiență unică, personalizată. "Diagrama sexelor" este cea prin care mamele își pot adapta preferințele în funcție de corpul și copilul lor. Se realizează o analiză personalizată a vieții de cuplu și a preferințelor personale, în urma căreia se stabilește stilul unic al mamei în așteptarea celui mic. Este o modalitate unică prin care mama poate anunța cu bucurie venirea celui mic, realizând un contact între feminitatea sa, bucuria de a fi părinte și gingășia copilului.

Înfățișarea mămicilor spune multe despre personalitatea acestora și accentuează frumusețea pe care acestea o au. Astfel, acest eveniment are să îmbine moda și nevoile esențiale ale celor mai frumoase românce de pretutindeni.


Tu ai participa la un asemenea eveniment dedicat mămicilor?


Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

1 comments

  1. Multumim foarte mult pentru articol si pentru ideile creative! Va invitam sa va bucurati de cele mai frumoase haine pentru gravide si pentru alaptare pe www.hotmama.ro Introduceti in cosul de cumparaturi codul "hotmama10" si o sa va bucurati de reduceri la finalizarea comenzii <3

    RăspundețiȘtergere