Experienta cu Rowenta: Despre ce vorbim atunci cand ne revedem?

by - vineri, decembrie 01, 2017

Revederile cu prietenii dragi noua sunt cel mai bun prilej de stat la taclale si de ce nu, sa le impartasesti cele mai tari experiente.

Zilele trecute m-am revazut cu niste prietene si cateva rude, pe care nu apuc sa le vad prea des, din cauza timpului care trece cu repeziciune si a prioritatilor zilnice.
A fost un moment prielnic sa le povestesc acestora despre cel mai nou feon de par Rowenta Premium Silence Care, pe care l-am primit in urma inscrierii la campania derulata impreuna cu liderul de opinie Buzzstore. Daca esti tentata, te poti inscrie aici, unde se vor desfasura periodic campani de testare gratuite, chiar si pentru oamenii obisnuiti. Nu trebuie sa fii influencer ca sa te inscrii.

Mereu am sustinut ca cheia unui par sanatos sta in produsele pe care le utilizezi, iar cele mai importante sunt bineinteles, aparatele de stilizare.
Cei apropiati au fost extrem de incantati de evolutia parului meu, decolorat undeva la inceputul anului, care era intr-o stare deplorabila. Tot mai multi ma intreaba cum fac de am ajuns la un par atat de sanatos si frumos, intr-un timp atat de scurt.


Pe langa produsele de ingrijire am intotdeauna grija sa aleg aparate profesionale de ingrijire. Acestea mi-au dovedit de-a lungul timpului ca nu trevuie sa renunti la atasamentul fata de ele, chiar daca ai facut o greseala (precum decolorarea, ce lasa parul extrem de fragil).
Asa ca acesta a fost principalul subiect de discutie al saptamanii.


Am vorbit despre intreaga mea experienta de-a lungul utilizarii acestui nou feon.
Despre design n-am avut ce spune. Au vazut si ele cat de bine si sofisticat arata.
Cel mai mult am insistat asupra capacitatii sale uluitoare de netezire, caci, majoritatea se confrunda cu par fragil, uscat, deteriorat, care nu poate fi aranjat in niciun fel. Datorita functiei acest feon hidrateaza podoaba capilara in profunzime, lasand parul extrem de catifelat si suplu, fara a fi nevoita sa utilizez tratamente de ingrijire extra. Nu doar ca faci economie, insa nu mai esti nevoita sa folosesti 10 produse cand ai deja unul multifunctional.

Al doilea aspect vizat este volumul natural pe care acesta mi-l ofera de fiecare data. Parul subtire este intotdeauna lipsit de volum, ceea ce eu mereu mi-am dorit. Rowenta nu doar ca-ti lasa parul hidratat ca o atingere de casmir, insa ii ofera si acel volum incredibil care iti permite sa te joci cu parul intreaga zi.


Cel mai interesant a fost faptul ca m-am prezentat la ele cu o coafura realizata in intregime cu acest feon, ceea ce nu as fi putut face anterior. Am obtinut acea coafura splendida, cu niste curbe usoare, exact ceea ce am cautat sa realizez o perioada indelungata si nu am reusit. M-a bucurat sa vad ca acest efect se poate obtine foarte usor cu ajutorul Rowenta Premium Care si a unei perii rotative.

Ca prin urmare, revederile au avut acest subiect "picant" de discutie, ajutand astfel si cele mai apropiate persoane sa-si obtina parul frumos, lung si sanatos, la care toate viseaza, precum si intretinerea sanatoasa a acestora.
Tu l-ai incercat?

#buzzrowenta

You May Also Like

0 comments