Trick and treat best fashion in the world

by - marți, noiembrie 07, 2017

Desi practic Halloween-ul a trecut, unele magazine online, in special cele chinezesti, par in permanenta dornice sa cunoasca noi clienti. Si cum pot face asta mai bine daca nu prin niste reduceri copioase? Sincer, din toatta experienta acumulata pana acum in cazul acestor comenzi, pe multe dintre aceste site-uri chiar am gasit chestii simpatice, calitative si la super preturi, precum si in reduceri (adevarate) grozave.

 Rochie/Dress: https://goo.gl/Qx29Jd

Cei de la Gamiss, pe care i-am descoperit de curand, au o gramada de lucruri simpatice pentru intrega casa si familie. Acopera atat sfera de frumusete si imbracaminte, cat si cea de casa si decor. Am studiat din nou portofoliul lor si mi se par a avea preturi foarte mici comparativ cu alte site-uri. Din pacate se plateste, pentru Romania fiind disponibile doar doua tipuri din cele 4: unul standard si altul express.
Desi nu am inteles exact cum se stabileste costul transportului, caci fiecare site are politica sa, cel standard nu mi se pare atat de scump ca in alte parti, dar ajunge relativ cam la un sfert din suma.
Eu deja am o comanda la ei si abia astept sa fac cunostinta si cu produsele acestui site. Bineinteles, va voi da de stire despre cum mi se par produsele si cum se aseaza articolele vestimentare din respectiva comanda.

Capa neagra/Black cape: https://goo.gl/oAAwkn
Capa roz/Pink cape: https://goo.gl/WQEzCx



Pentru moment, am facut o mica cercetare peste portofoliul lor de produse si am gasit niste chestii mega faine pe care vroiam sa vi le arat si voua. Am pus ochii in special pe paltoane si geci, dar indeosebi pe cape. Nu mi-am achizitionat pana acum o capa, insa ideea ma tenteaza din ce in ce mai mult. Dupa lungi cautari de cape dragute, am gasit de curand cateva pe care mi le-am comandat si pe care le astept cu drag si o parte le-am gasit aici, pe Gamiss. 
Capele mi se par a fi extrem de interesante si usor de combinat intr-o tinuta. Nu stiu cum de nu mi-am luat un astfel de obiect vestimentar pana acum.

 Palton maro/Khaki coat: https://goo.gl/yY5WUk
Jacheta din blana/Fur coat: https://goo.gl/2FtrwM

Am gasit si paltonul maro care imi place la nebunie si pe care mi l-am adaugat in cos fara sa ma gandesc de 2 ori. Si cum ador lucrurile pufoase, desi n-am gasit inca vesta visurilor mele, am descoperit o jacheta imblanita care mi se pare extrem de versatila si pe care o vad drept un accesoriu definitoriu in sezonul rece, atat pentru o inuta de strada, cat si pentru una eleganta.

Cum ti se par alegerile de azi?



You May Also Like

0 comments