Parfumuri de calitate/originale in Romania

by - miercuri, noiembrie 01, 2017

De mai bine de o luna am inceput sa pasesc pe un taram necunoscut pentru mine: lumea parfumurilor fine. Nu-i ca si cum as fi luat contact pentru prima oara cu un parfum, insa niciodata n-am fost un adevarat fan infocat, care sa-si creeze o super colectie de esente. Motivul este pe cat se poate de logic si normal, spun eu: Romania nu e o tara cu multe parfumuri extrem de calitative si/sau originale. PH-ul pielii mele nu accepta orice parfum si de cele mai multe ori prefer nimic, decat un parfum care sa tina cateva minute sau o ora-doua, asa cum mi se intampla foarte des. Tristul adevar este ca exista multe marci si branduri care vand parfumuri sub denumiri marete, la un pret destul de piperat, si care, nu ar putea fi numite parfumuri originale/de calitate.


Este trist ca industria parfumurilor din Romania este acaparata pe zi ce trece de produse contrafacute, ce dau bine publicului din pricina numelui. M-am educat sa nu mai conteze brandul vanzator sau numele, sticla sau pretul, ci calitatea esentei.

O perioada indelungata un nou experiment in viata mea au devenit parfumurile Lambre. Acesta este un brand frantuzesc de cosmetice, iar parfumurile sunt comercializate de la un producator francez.
Pachetul primit de la ei a continut si cateva cadouri pe langa sticla mare de parfum si cele 2 sticle de 8 ml. Am primit si 3 mostre pentru a-mi testa preferintele din portofoliul acestora. De fapt, din ce am auzit, fiecare comanda vine insotita de astfel de cadouri.


Legat de parfumurile lor, acestea au un miros predominant floral-fructat si dulce, dar fin. Am facut o comparatie calitativa a mirosului cu un parfum ieftin, ce practic duhnea a alcool. Caile respiratorii nici macar nu mi-au permis sa stabilesc esentele de baza, cele care se mentin pe piele dupa pulverizare, dar dupa primul impact, nici nu m-am simtit atrasa de a descoperi mai multe in detaliu. Am realizat si testul esentelor utilizate, prin testul oglinzii, ce il puteti viziona mai jos. Esentele Lambre lasa o pata uleioasa, avand o concentratie ridicata de esente fine.


Odata pulverizate pe piele, parfumurile se resimt chiar si peste 12 ore, un lucru surprinzator avand in vedere ca esentele nu sunt la fel de scumpe precum marcile renumite dupa care ne topim.
Am pulverizat un strop la incheietura si mai apoi am facut un dus. Chiar si in contactul cu detergenti, parfumul s-a mentinut intact pe piele, experienta traita in adolescenta, cand faceam cunostinta cu primul parfum de firma, intamplator, adus tot din Franta.

Numarul 24 are accente predominant florale cu o dulceata subtila. E si preferatul meu. Numarul 3 este cel mai dulce dintre toate, dar si acesta are o tenta cema mai puternica de flori. Numarul 8 este ceva mai fresh si mai purtabil de catre orice peraoana, la fel ca si numarul 24, fiind realizat dintr-o combinatie de flori si fructe care persosta indelungat si ofera un parfum placut.
Cele trei arome sunt perfecte pentru orice anotimp, dar in special pentru cel rece, atunci cand mireasma fina invaluie aerul puternic, facandu-si imediat prezenta remarcata.


In concluzie, daca sunteti in cautarea unui parfum bun/de calitate, va sugerez testul oglinzii. Totodata, parfumurile Lambre mi-au oferit o experienta inedita, un joc placut si stimulant al simfurilor olfactive. Sunt ideale pentru uz si rasfat zilnic, dar si pentru un cadou daruit cu stima si dragoste.


You May Also Like

1 comments

  1. Si eu am o problema cu parfumurile. Nu suport de exemplu mirosurile intepatoare ..nu suport nici gelurile de dus foarte parfumate..dar nu imi permit nici sa dau atatia bani pe un parfum de firma 😊

    RăspundețiȘtergere