Noul uscator de par Rowenta Premium Care

by - luni, noiembrie 13, 2017

Hello girls!
De curand am primit in teste prin intermediul BuzzStore si Rowenta Romania noul uscator de par din gama noua - Premium Care. Trebuie sa recunosc ca mi-am dorit enorm de mult sa particip la aceasta campanie si mi-am dorit in special sa testez ondulatorul de par. Dar nu a fost sa fie, insa ma simt extrem de norocoasa ca totusi am fost selectata si pot testa acest feon.


Ei bine, pentru inceput, pot spune ca are un design extrem de atragator. Arata foarte bine si nu lasa nicio clipa impresia ca este un feon realizat din componente ieftine, de durabilitate scazuta, asa cum am patit in trecut cu alte produse de renume.


Legat de functiile acestuia, ambalajul acestuia spune ca ar fi de 5 ori mai silentios. Nu stiu daca e cu adevarat chiar de 5 ori mai silentios, insa cert e ca nu face la fel de mult zgomot ca feoanele pe care le-am incercat pana acum.
Pot chiar sa port o conversatie. Partea asta de zgomot redus este foarte eficienta. In primul rand timpanul are mai putin de suferit si, cum eu imi gasesc de fiecare data cel mai neoportun moment sa ma spal pe cap, acest feon este ideal pentru a nu deranja vecinele de la camera alaturata.


Legat de actiunea sa asupra parului, aerul este dirijat usor catre firul de par, astfel incat iti lasa impresia ca uscatul ar dura o eternitate. Insa, dimpotriva! Parul meu se usuca de obicei foarte greu si in circa 15 minute e deja uscat.
El merce pe un principiu de functionare diferit, pentru mentinerea volumului natural al parului, evitand electrizarea acestuia si prevenind despicarea varfurilor.
Mie imi lasa firul de par foarte moale, usor de aranjat, ajutandu-ma sa obtin o stilizare usoara, de durata.


Feonul Rowenta Premium Care este dotat cu 3 trepte de temperatura, doua viteze si functia de aer rece pentru fixarea rezultatului final. Totodata el vine la pachet cu un capat pentru par cret si unul obisnuit, dar este dotat si cu un cablu extrem de lung si gros, ca sa-ti poti face parul fara griji, chiar daca priza e prea departe de oglinda.

Care e secretul unui par frumos?
Sanatatea! Si cum in zilele noastre suntem de nedespartit de feoane, ondulatoare si placi de par, important e sa le alegem pe cele lucrate profesionist, ce actioneaza mai delicat asupra firului de par, oferindu-ti o coafura inedita, un par moale si stralucitor.



Voi l-ati incercat?
#buzzrowenta

You May Also Like

2 comments