Wishlist: Shopping on Sammydress

by - sâmbătă, octombrie 07, 2017

Sunt in culmea fericirii de fiecare data cand ma pregatesc sa-mi realizez o noua comanda pe Sammydress. Produsele lor sunt extrem de ieftine si dragute, iar calitatea este chiar surprinzatoare. Aspectul care m-a deranjat de-a lungul timpului in care am plasat comenzi pe acest site este binenteles transportul, pe greutate, destul de scump. Per ansamblu m-am bucurat foarte tare cand mi-au oferit sansa de a lucra cu ei, asa ca am inceput prin a scotoci.


Nici nu stiu cu ce sa incep, caci am gasit enorm de multe lucruri faine.
Prima chestie pe care am gasit-o si care a zburat direct in cosul de cumparaturi este o geanta pentru cosmetice. Desi nu sunt genul de fata cu rafturi de cosmetice (surprinzator, nu?) si nu iau rafturile din casa dupa mine oricand plec la drum, sunt totusi cateva si mi-as dori sa-mi fie mai usor de carat/depozitat. Geanta de cosmetice pare a fi extrem de incapatoare si foarte draguta. Pana si pretul e mega atractiv. Abia astept sa facem cunostinta.

Cutie de machiaj aici

Am trecut si la partea serioasa a gentilor. Am gasit si aici o geanta interesanta, dintr-o nuanta pe care o caut de ceva vreme: rose gold. Nu-i asa ca e superba?
Prin sectorul asta de genti era "ascuns" si un portofel genial ce seamana perfect cu una dintre gentile mele (geanta aia rosie cu cap de sarpe).



Portofel aici


Pe partea de incaltaminte, trecand la chestii serioase pentru ca acus bine gerul si ne ia mama n***i cu moda cu tot, mi-am dorit ghete, bocanci.
Am fost surprinsa sa gasesc 2 perechi de bocanci simpli dar misto lucrati. Tot in zona asta mi-au atras atentia si o pereche de botine gri, extrem de simpatice si versatile.

Ghete aici


Botine aici 

Si in ultimul rand, cred ca era logic deja ca aveam de gand sa trec pe la rochii. Am comis-o si de data aceasta, alegand 2 rochii de inspiratie vintage.





Cu alte cuvinte mi-am umplut cosul cu multe bunatati pe care le astept la destinatie cu mare drag. Care sunt preferatele tale?

You May Also Like

0 comments