OOTD: Paltonul verde de inspiratie japoneza si cizmele din catifea

Buna, dragele mele! A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat o tinuta. In ultima vreme s-au acumulat multe prioritati, mult stres si multa oboseala. Am primit in ultimele doua saptamani multe comenzi si sper sa reusesc in cel mai scurt timp sa va povestesc despre toate.

Stiti ca va tot intrebam/spuneam de o geaca verde. Acea minunata geaca, in nuanta aceea superba de verde pare ca nu e de gasit. Insa, pentru outfitul de azi, am avut o inspiratie excelenta: un palton superb, midi, in nuanta splendida de verde pe care mi-o doream. Este un palton achizitionat de pe Dresslily, un magazin online chinezesc, inspirat din croiala hainelor japoneze.


Drept imprimeu are un paun insotit de trandafiri, gulerul este lucrat in stil asiatic, iar la partea inferioara, are acele decupaje specifice imbracamintei asiatice. Este un model unic si greu de gasit. Nu l-am mai vazut pe nicaieri. Totusi, mi se pare ca ar avea un pret destul de ridicat, ca atare, desi a sosit la posta de cartier unde nu a trebuit sa platesc taxe. Banuiesc ca pretul este influentat de stilul din care este inspirat si de raritatea acestuia.
Acest palton il vad doar in combinatii elegante, usor asemanatoare cu tinuta de azi (adica cizme cu toc/botine, fuste, rochii scurte). Materialul este destul de subtire, insa potrivit pentru primavara-toamna, chiar si iarna, sau la ocazii mai speciale.
Eu am ales marimea M, cea mai mica, si se aseaza extrem de frumos, chiar daca am ales o marime mai mare.


Ei bine, eu am ales sa-l port cu o bluza din dantela, cu pliseuri la spate, mai scurta in fata si mai lunga in spate. Este o bluza extrem de vaporoasa, eleganta, iar pentru faptul ca am ales o marime mai mare (caci S nu era de gasit) vine ceva mai lung pe corp, tip rochie scurta. Ca sa nu las totusi la vedere goliciunea, am adaugat tinutei o pereche de pantaloni scurti (insesizabil, din ce se vede) si noua pereche de cizme lungi, peste genunchi, din catifea.

Cizmele sunt de pe Amiclubwear si abia ce mi-au sosit. Au un pret foarte bun si sint extrem de comode, datorita tocului mediu si gros. Acest tip de cizme sunt ideale in sezonul rece, atunci cand simti nevoia de un plus de eleganta sau o tinuta cu rochii si fuste.

Drept accesorii am folosit o geanta comandata de pe Rosegal la inceputul anului, un ceas si bratarile mele preferate.

Ce parere ai de aceasta tinuta? Dar de produsele alese?

Coat/Palton: http://goo.gl/r8vtdn
Boots/Cizme: https://goo.gl/DMdVmh













Comentarii

  1. Foarte frumoasa tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina culoarea paltonului, e ceva deosebit. Tinuta iti vine de minune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paltonul e superb, doar ca acel top l-as fi vazut in combinatie cu o pereche de pantaloni scurti, asa e prea scurt. Tinuta chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asta am si facut. N-as fi iesit ever din casa doar cu un top asa scurt. :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare