OOTD: Back to burgundy style

by - duminică, octombrie 01, 2017

Meteorologii anticipeaza ca iarna vine mai repede decat ma asteptam. Ma rog sa se insele. Vremea este cu adevarat imprevizibila si de multe ori s-a intamplat ca meteorologii sa se insele.
Am totusi un motiv de fericire: splendidele cizme peste genunchi.
In urma cu doi ani imi achizitionam o pereche de astfel de cizme din CCC. S-au pastrat impecabil, fiind pe jumatate din piele. Sunt si cele mai comode cizme pe care le-am avut vreodata. A venit timpul sa-mi fac o colectie si din astfel de cizme, deoarece pe langa cele negre, tocmai ce am primit perechea din tinuta de azi si am inca doua pe drum


Zilele trecute mi-au sosit si doua comenzi Rosegal: una care stiam ca o voi gasi la posta si una pe care o asteptam inainte de nunta verisoarei.
Una din aceste comenzi s-a despartit in 3 pachete, pe care le-am ridicat de la vama. Unul dintre ele continea aceasta minunata pereche de cizme burgundy, din catifea, cu detaliu de dantela peste genunchi, cealalta doua genti, una mai superba ca alta.


Fara sa vreau am inceput sa port tinute in culori tomnatice precum este si cea de azi. Cizmele sunt perfecte! Sunt moi, catifelate si extrem de comode. M-a mirat faptul ca nu m-au durit picioarele si nu mi-au aparut besicute dupa cateva ore. Mi se intampla frecvent acest lucru atunci cand vine vorba de incaltaminte noua.
Au si un siret la spate, insa, fie din cauza vamesului care a verificat pachetul, fie pentru ca am aruncat cutia lor fara sa o verific pe indelete, fie pentru ca nu a fost pus, cert e ca am ramas fara un siret. Nu e o problema prea mare si nici nu pot acuza pe nimeni, caci am sesizat acest aspect mult prea tarziu.

Din pachetul cu genti am ales geanta rosie. Mai tineti minte cand va spuneam ca vreau o geanta sau un portofel mai solid, mai sigur? Ei bine, asta a fost si principalul motiv pentru care am ales aceasta geanta. Este mica, dar extrem de compartimentata si designul poate induce in eroare hotii. E dotata cu multe fermoare, curea, chiar si o inchidere precum cea a posetelor/portofelelor vintage. Fata de alte genti, ea a venit cu doua cureluse: una mai scurta si una mai lunga. Asdar poate fi purtata cu usurinta in diferite moduri. Este totusi o geanta cu o greutate, diferita si creativa.


Nu cred ca s-ar fi potrivit mai bine o fusta la cizmele acestea, geaca Zaful in ton cu geanta si un top dantelat negru. Eu personal m-am simtit perfect in aceasta tinuta, iar sedinta foto a iesit chiar mai bine decat m-as fi asteptat. Va spuneam intr-un vechi wishlist ca mi-am propus sa-mi iau o noua camera. Am reusit mai repede decat anticipam si sunt foarte fericita cu noua achizitie. Pentru moment pare o camera destul de promitatoare, usor mai avansata fata de camera compacta pe care o detineam ulterior, iar pozele de astazi sunt meritul ei si binenteles al prietenului meu.

Ce parere aveti de sedinta foto/tinuta de astazi? Dar de noua selectie de produse din garderoba mea?

Skirt/Fusta: https://goo.gl/GUc5y6
Jacket/Geaca: http://goo.gl/HfdzB3
Bag/Geanta: http://goo.gl/J7aotG
Boots/Cizme: https://goo.gl/WzhUrb











You May Also Like

3 comments