AIA Proiect: Proiect de casă nouă, în stil domnesc

by - vineri, octombrie 06, 2017

Vine o vreme în care ne dorim să ne construim propria familie sau să fim independenți. Simbolul ambelor principal al ambelor situații este un nou camin, acel loc pe care îl numim cu bucurie și veselie "acasă".
Deși în prezent este aparent dificil să ai cu adevărat senzația de liniște și pace, pe care o emană doar căminul propriu, primul pas pentru a dobândi propriul camin este să-ți cumperi un apartament sau un teren de casă nouă. Statisticile arata că peste 80% din populația actuală a României alege să viețuiască la casă și nu la apartament. Motivele sunt simple și diverse. O casă înseamnă mai mult spațiu pentru tine și familia ta, distanță față de vecinii gălăgiosi, loc suficient pentru a acoperi nevoile animalului de companie, libertate și siguranță pentru copii, care se pot juca liniștiți în curte, sub supravegherea atentă a părinților.


Poți obține o nouă casă prin achiziționarea uneia noi sau cum spuneam și anterior, prin achiziționarea unui teren care să-ți ofere șansa de a-ți personaliza locuința visurilor tale. Cea mai viabilă și cea mai eficientă alegere este a doua variantă. Astfel, îti poți construi căminul mult visat de la zero, chiar dacă pare a fi un proiect anevoios și de durată. De cele mai multe ori, cu sprijinul și îndrumarea potrivită, construirea unei locuințe poate fi mult mai simplă decât ai fi anticipat, chiar mai ușoară decât un proces complex de renovare.

De ce aleg o casă nouă și AIA Proiect
O casă construită din temelii poate fi de fapt o misiune foarte frumoasă dacă apelezi la persoanele/companiile potrivite. Într-o astfel de situație, cel mai important aspect îl reprezintă cunoașterea, eficacitatea și profesionalismul biroului de proiectare. Puțini se pot numi specialiști în proiecte case și transformă cu fidelidate dorințele clienților in fapte reale. Un adevărat proiectant stie cum să se încadreze în timp și spațiu, grădina mult visată, piscina, casa supraetajată, etc. 
Una dintre recomandarile care vehiculeaza peste tot în ultima vreme este biroul de proiectare AIA Proiect, pe care l-am analizat cu atenție în ultimele zile. 


De ce AIA?
Acest birou de proiectare acoperă și răspunde prompt la toate nevoile clientului în materie de casă nouă încă din 2008. AIA Proiect te ajută să obții totalitatea avizelor de care ai nevoie pentru construcția unui imobil, îndeplinindu-ți visele și respectând reglementările legislative astfel încât să obții căminul dorit fără ezitare, fără pierderi financiare suplimentare, stres și refuzuri. Ei se ocupă de parcurgerea tuturor etapelor de realizare a unui proiect de casă.

  • Proiectul meu de casa nouă în stil domnesc
Suntem un cuplu tânăr care a decis în curând să-și întemeieze o familie. Nunta va avea loc la terminarea studiilor universitate, însă ne dorim să folosim tot acest timp rămas pentru a pune la punct unele detalii importante, printre care și acest aspect legat de un nou cămin. 
Vine vremea când socrii trebuie să rămână singuri, liniștiți, în propriul lor cămin. Astfel evităm sâcâiala și certurile cu aceștia, precum și perioadele cu contradicții și eventualele certuri, care duc la dezbinarea unei familii.
Multe căsnicii se destramă astăzi din această cauza, motiv pentru care este imperios necesar ca un cuplu proaspăt format, cu acte și tot alaiul, să locuiască în spațiul lor propriu, acolo unde să nu se simtă deranjați și limitați de prezența altor persoane din jur. 

De comun acord, am stabilit să începem proiectarea casei visurilor noastre. Știm că drumul este anevoios și lung, însă n-am vrea să investim în renovări, motiv pentru care ne-am orientat către un proiect de casă nouă. Casa visurilor noastre este un lucru mareț, motiv pentru care eu spun că orice astfel de construcție are un stil aparte, unic, domnesc. Altfel nu s-ar mai numi "casa visurilor". Nu-i așa? 
M-am documentat foarte mult în această privință și am ajuns la concluzia că mi-aș dori ca această misiune să o duc la bun sfârșit cu cei de la AIA Proiect.


În primul rand, mi-am dorit foarte mult să nu fiu nevoită să umblu din ușă în ușă, din loc în loc. De ce să pierdem timp util? În plus, nici pe partea de amenajări și construcții nu stau prea excelent.
Autorizațiile nu sunt întocmai usor de obținut și documentația este foarte stufoasă. O proiectare conștiincioasă ce implică toate detaliile si procesele aferente unei construcții mă pot ajuta considerabil. Construcția efectivă a casei poate fi realizată astfel încât să avem certitudinea că amplasamentul emană siguranță, iar detaliile se pliază pe dorințele noastre.

Visez la o casă cu două etaje, iar la parter, din living, îmi imaginez o ieșire către o terasă impunătoare, o piscină sau o fântână arteziană modestă, un loc în care ne putem relaxa, putem realiza o întrunire cu cei dragi sau pot scrie pe blog, inspirată fiind de priveliștea de vis. Eu mi-am imaginat noua casă cu o arhitectura simplă, dar elegantă, cu living cuprinzător și decor modest, dar sofisticat, să-mi destindă orizonturile către un cămin fericit.
Mi-aș dori ca intrarea în curte să fie marcată de o gradină verde și perdele cățărătoare din flori, scări albe din marmura care să duca la etaj, acolo unde ar urma să fie realizată o terasă și/sau mansardă pentru degustare, ce poate fi decorată cu mese albe și elegante, scaune cu spătar floral, tablouri vintage și multe ghivece cu flori.


Îmi doresc ca vara să-mi scald privirea în peisajul verde, liniștit și proaspăt, iar iarna, să pot intra în atmosfera feerică de sărbători cu lumini, căldura unui șemineu, cani cu vin fiert, armonie sufletească și trupeasca. Proiectul Frezia si Dhalia par a fi destul de asemanatoare și plăcute pentru gustul meu.
Mi-a atras atenția și proiectul numit "Bujorul Alb", un proiect de locuință pentru circa 4 persoane, aparent perfect pentru noi și copiii ce vor urma. Proiectarea acesteia include 3 aspecte principale: proiect de arhitectură, proiect de structură și rezistență, respectiv proiectul de instalație generală. Proiectul se poate modifica și personaliza după gustul fiecaruia. Exemplu: compartimentare interioară diferită (gratuit) precum și culori distincte ale unor elemente, adăugarea unui etaj/sector suplimentar, redimensionarea proiectului, etc.


Alegând proiectarea visului meu de casă nouă împreună cu AIA Proiect, încă din faza de proiectare un evaluator ANEVAR specializat în valorificarea imobilului, îmi poate calcula valoarea acestuia, raportându-se la design, valoare energetică, materiale utilizate, etc. Fie că-mi voi mari considerabil familia sau mă voi orienta către o nouă locuință pe viitor, fie că-mi doresc să calculez plata impozitului sau se pune problema unei departajări în caz de divorț, evaluarea imobilului este extrem de utilă și necesară.
Un confort ridicat și condiții moderne de trai înseamnă costuri reduse sau chiar nule de întreținere și renovare.


În loc de concluzii lungi și inutile, îți aduc la cunoștință faptul că detaliile pentru noua construcție și parametri de încadrare a tuturor dorințelor tale în cadrul parteneriatului cu biroul de proiectare AIA Proiect, pot fi evaluați individual, de fiecare din voi, prin filtrarea proiectelor disponibile pe propria lor pagina web.
Cum arata casa visurilor tale? Îndrăznește să-ți pui visele în mana unor experți!

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

0 comments