OOTD: Fashionmia organza dress - Perfect gift for my mom

by - duminică, septembrie 24, 2017

Bine te-am gasit la un nou outfit! De data asta vorbim de rochia superba a mamei, pe care i-am achizitionat-o recent de pe Fashionmia.
Recent ti-am mai prezentat doua rochii de pe acest site chinezesc, aceasta fiind ultimul produs ales in respectiva comanda.

Rochie/Dress: https://goo.gl/gyq7sc 


Asa cum spuneam si anterior, alegerile mi-au fost limitate, dar ma declar foarte multumita de rochiile primite.
De foarta multa vreme am vazut acest model, aceasta rochie, prin magazinele acestea chinezesti. Am mai incercat sa o achizitionez o data, insa taxele vamale grosolane de la DHL m-au facut sa renunt la pachet.
La momentul respectiv, cand am ales aceasta rochie, nu vazusem marimea mea. Mi-am zis sa incerc macar o marime mai mare, in speranta ca in sfarsit voi gasi o rochie perfecta pentru mama-soacra. Am mai avut cateva incercari in trecut, aparent esuate. Stii cum e cu oamenii mai in varsta: nu poarta mulat, rochii prea scurte, etc.

De data asta am avut noroc! Rochia ii vine perfect iar imprimeul mi se pare grozav. Materialul din care este confectionat i se spune organza, un fel de voal mai fin.
I-am luat mamei XL si ii vine lejer, se simte foarte confortabil si mai presus de toate e si eleganta. Un mic minus ar fi faptul ca e usor transparenta, desi are si o jupa tot din organza.
Totusi a impresionat pe toata lumea. Mama a primit multe conplimente in rochia sa. Sincer, parca imi doresc si eu acest model, avand in vedere croiala draguta si imprimeul absolut superb.

Voi ati purta o astfel de rochie?










You May Also Like

0 comments