Lansare Melkior What's your story - Primele impresii

by - duminică, septembrie 10, 2017

Maine este o zi importanta atat pentru boboci si pentru parinti, cat si pentru fanele produselor Melkior. Poate ca ati aflat deja ca maine, 11.09. 2017, la ora 10:00, are loc lansarea colectiei de toamna Melkior. De data aceasta Melkior ne surprinde cu o colectie de lacuri de unghii de toamna si o baza revolutionara 9 in 1.
Aceasta baza are proprietati de albire, intarire, hranire, protectie, etc. datorita vitaminelor si uleiurilor esentiale.


Marti am primit aceasta baza impreuna cu lacul in nuanta Cute (cred), o nuanta simpatica de albastru cenusiu, iar miercuri deja m-am pus sa le testez, pentru a reveni si cu impresii despre cum se comporta, nu doar sa va anunt de marea lansare.
Ambele sticlute contin 4.5 ml de produs, cam putin in opinia mea si desi nu mi s-a adus la cunostinta date de marketing, estimez ca valoarea lor va fi undeva la 10 lei.


Am realizat 5 teste diferite, cate unul pentru fiecare unghie, prin aplicarea unor pigmenti (pudre) cu diferite efecte si cea a lacului mat. In functie de baza folosita acestea se comporta diferit, atat la modul de aplicare, cat si in ceea ce priveste rezistenta. Pe parcursul celor 5 zile binenteles ca nu m-am comportat ca o domnisoara de portelan, ci mi-am derulat activitatile in mod obisnuit.


Testele au fost facute pe mana stanga, pe unghiile naturale. La mana dreapta n-am avut ce sa va arat atat de special. Nu am avut niciodata unghii false/constructie, motiv pentru care mi-am dorit sa incerc si aceasta experienta si m-am oferit voluntara drept model la un curs, a carei tema a fost unghiile french prin constructie tehnica. Mi-au fost facute 3 unghii la mana dreapta si deoarece crescusera unghiile mele naturale destul de mult, in urma cu 2-3 zile am decis sa le dau jos. In afara faptului ca a durat mai bine de jumatate de zi tot acest proces, unghiile mi s-au subtiat foarte tare, degetele ma dureau foarte tare, motiv pentru care pe ele nu am aplicat decat baza 9 in 1 si un strat de lac incolor, ca sa le intaresc.




Revenind la mana stanga, pe degetul mare am aplicat oja fara baza. Dupa cele 5 zile a inceput sa se duca usor din culoare. Ca prin urmare, oja simpla nu mi se pare foarte rezistenta.


Pe restul degetelor am aplicat baza 9 in 1, oja, urmate de pigmenti/lacul cu finish mat.
Pe degetul aratator am aplicat lacul cu finish mat. De obicei, la utilizarea acestui lac, oja incepe sa se cojesca extrem de repede (circa 2 zile). Observ ca de data aceasta s-a comportat destul de bine. S-a dus doar putin in varf, restul modelului fiind intact.
Pe degetul din mijloc am aplicat unul din pigmentii mei favoriti, o pudra cameleon cu efect de oglinda, care bate in nuante de mov si albastru. Ca de obicei, am folosit o cantitate neinsemnata de pigment si am obtinut imediat efectul dorit. Modelul se pastreaza intact si la momentul actual.


Pe ultimele 2 unghii ramase am aplicat 2 sclipiciuri holografice, care bat in mai multe nuante: unul mov si unul argintiu. Pentru obtinerea efectului dorit am fost nevoita sa aplic 2 straturi de pudra holografica mov (fata de unul la alte oje) si doar unul de sclipici argintiu (fata de 2 straturi la majoritatea ojelor). Ambele unghii pe care am facut acest experiment s-au pastrat intacte, iar rezistenta lor obisnuita este de circa 2 saptamani (inca nu a trecut atata timp, ramane de vazut).


Ca prin urmare, baza 9 in 1 este foarte eficienta, albeste si intareste unghiile cu adevarat. Cat despre lacul colorat, eu ii acord nota 8/10, fiind o oja care se vede foarte frumos si care se comporta foarte bine prin utilizarea pigmentilor pe care ii folosesc in mod obisnuit. Totodata am observat ca oja se aplica foarte usor si este extrem de pigmentata, nefiind nevoie sa aplici un al doilea strat, insa utilizata ca atare, rezistenta acesteia nu este cea mai buna intalnita de pana acum.


Drept concluzii finale, trebuie sa recunosc ca baza 9 in 1 este extrem de eficienta si unghiile pe care le-am aplicat s-au intarit foarte tare, chiar si cele extrem de fragile, pe care am avut constructie si care ma dureau foarte tare. Daca aveti unghii subtiri si casante, care cresc greu, va recomand cu caldura sa incercati aceasta baza precum si lacul UV transparent de la Kallos. Amandoua fac o treaba excelenta!

You May Also Like

0 comments