Rosegal Wishlist: Back to school season is open!

by - vineri, august 25, 2017

Ne pregatim de scoala, unii chiar de lucru intens. Toamna incepe sa-si faca resimtita prezenta, motiv pentru care ne gandim in acelas timp sa mai facem si mici schimbari in garderoba.


Am gasit noi lucruri interesante in portofoliul Rosegal pe care nu doar ca le-am trecut pe lista de dorinte, dar multe le-am bagat direct in cos.

Prima alegere si cea de care m-am bucurat enorm de tare a fost geanta jacheta. Ador stilul acesta de genti. Sunt ceva mai greu de gasit, extrem de fashion si deosebite. Geanta asta e ceva mai mare si mai incapatoare fata de restul pe care le am cu acest model. Oricum ar fi fost, tot as fi adaugat aceasta geanta in cos. Mai ales ca incepe scoala, este o achizitie super care o recomand tuturor. Cu siguranta iti vei da colegii pe spate cu o astfel de alegere.

Bag/Geanta: https://goo.gl/qqVnZ7



O alta dorinta pe care o am sunt gentile/portofelele cat mai sigure, la care hotii sa se gandeasca de 2 ori cum si daca sa fure. Stiu ca modalitati sunt infinite, insa am vrut ceva aparent mai sigur. Astfel ma gasit o geanta-portofel de dimensiuni mici, atipica, cu catarama si mult buzunare ce par a avea fermoare destul de bine facute. Mi se pare o geanta-portofel ceva mai securizata, motiv pentru care nu am putut trece peste acest model.

Bag/Geanta: https://goo.gl/a4dpih



Am inceput din nou cautarile pentru gecile din piele. Asa cum v-am mai spus, gecile biker sunt favoritele mele. De data asta imi doresc o geaca verde, un verde deschis, macar o vesta in nuanta asta. Desi n-am gasit ceea ce cautam, am gasit totusi un model dragut, 2 in 1, si vesta si geaca, pe care mi-l doresc in colectie.

Geaca 2 in 1/ Jacket 2 in one: https://goo.gl/kabnCs



Si nu in cele din urma, vreau o pereche alba de jeansi, care sa mearga com. Cele doua modelebinati in numeroase outfituri. Cautam un model simplu, insa nu i-am gasit decat pe cei rupti.

Jeans/Blugi: https://goo.gl/dSqbi3



Voi care ma sfatuiti sa le aleg? Ati gasit ceva cu ocazia Rosegal Back to School 2017 Promotion?
Ps: Daca folositi codul RosegalIns aveti si o reducere de 10-20% la viitoarea comanda.

You May Also Like

0 comments