OOTD: Prom blue&roses Zaful outfit

by - luni, august 21, 2017

Pregatirile au durat parca o vesnicie si cred ca s-a resimtit lipsa mea pe blog. Diminica, Daniel si Ioana si-au depus juramintele pentru eternitate. Au avut o petrecere de zi, cu un decor senzational, la care binenteles, am participat si noi.

Am ales un outfit extrem de simplu, dar de efect, care a reusit sa acapareze privirile tuturor. Machiajul a fost facut pe repede inainte, dupa ce am stat doua ore sa-mi fixez coafura si o sa va prezint zilele acestea si un tutorial cu acesta.


Fotografa m-a admirat tot restul zilei si a avut grija sa ma traga in cateva cadre. 
Ba chiar cica as fi sosia perfecta a actritei Scarlett Johansson, motiv pentru care a apreciat indelungat coafura si tinuta pe care mi-am pregatit-o de eveniment. Ce-i drept m-am simtit foarte bine in compania ei (o bomboana de fata), a mirilor si a tuturor invitatilor.

Sa revenim la outfit. Am ales sa port 2 din piesele sosite recent la posta locala, in comanda Zaful. Rochia mi se pare divina si mi-a intrecut orice asteptare. Este extraordinar de impecabil lucrata, dintr-o plasa groasa la exterior si o jupa pe masura. Cambrata pe talie si cu detaliul pe un umar, rochia asta mi se pare cea mai superba achizitie dintre toate comenzile mele online.


Am ales si perechea de sandale cu trandafiri din catifea. Aceste sandale sunt cu adevarat spectaculoase si au fost si ei extrem de admirati. Din pacate nu am putut sta foarte mult pe ele, dar fata de alte sandale cu toc, le-am purtat circa 4 ore dupa care am trecut la perechea de balerine confortabile.
Si ca sa fiu perfect asortata, am ales si geanta rosie de la Amiclubwear, pe care v-am prezentat-o in lung si in lat.

Chiar va recomand din suflet aceste achizitii, in special rochia. Este de mare efect si cu siguranta nu veti da gres la un eveniment. Din pacate, in prezent nu mai e pe stoc, dar va recomand sa rasfoiti portofoliul lor cu rochii. Cu siguranta veti gasi ceva ideal si de calitate. Si daca ati pus deja ochii pe ceva frumos, folosinf cuponul ZafulIns, aveti o reducere de 10-20%.

Cum vi se pare aceasta tinuta?


Rochie/Dress: http://goo.gl/AJWnzi
Sandale cu trandafiri/Roses sandals: http://goo.gl/Kg4uVd














You May Also Like

2 comments

  1. Superba rochita..Unicat ..dar si accesorizata bine. Totusi sandalele cred ca au fost incomode,insa si-au meritat debutul (Facebook Grigoras Titina )

    RăspundețiȘtergere