Wishlist Sammydress: Cele mai frumoase tinute de ocazie

by - joi, iulie 20, 2017

Buna fetelor! Astazi am revenit cu o noua postare de tip wishlist, prima din cele 3 pregatite pana acum.
M-am gandit prima data sa va povestesc despre Sammydress. Am plasat pana acum doua comenzi pe acest site si mi se pare unul dintre cele mai misto siteuri descoperite in ultima vreme. Articolele au un pret extrem de mic si calitatea lor este de multe ori iesita din comun. Cel putin eu, care am avut o comanda plina cu haine in trecut am fost foarte multumita, hainele erau de un material gros si rezistent, iar marimile mi s-au potrivit perfect.

Prima chestie pe care am facut-o a fost sa arunc o privire la rochii. Sunt in cautarea a doua rochii deosebite, caci aparent mi s-a acordat stofa de stilist vestimentar. Asa ca am cautat niste rochii frumoase de ocazie pentru nunta ficei unei matusi, care mi-a incredintat aceasta misiune. Am gasit aceste doua rochii splendide, insa inca sunt indecisa pe care s-o aleg. Voi ce parere aveti?

 Sammydress summer 2017 Promotion , 10-20% Off to all orders with SammydressIns code

Am cautat si cateva accesorii potrivite. Mentionez ca mi-a fos foarte greu sa aleg caci vad frecvent chestii misto la ei care ma tenteaza. Nici nu crd ca-i de mirare acest lucru, avand in vedere preturile cu mult sub limita siteurilor cu care colaborez frecvent. Si totusi, partea buna este ca produsele au grija de fiecare data sa-mi depaseasca orice asteptare.

Hai sa vedeti pe ce am pus ochii!

Rochie bej/Dress: aici/here

Rochie albastra/Blue dress: aici/here


Set de bijuterii/Jewerly set: aici/here


Geanta/Bag: aici/here


Pantofi/Pumps: aici/here




You May Also Like

0 comments