Rasfat la domiciliu cu mastile 7th Heaven

by - miercuri, iulie 19, 2017

Fie ca esti o mamica la inceput de drum, o doamna respectata in societate sau o adolescentina rebela, ritualurile de infrumusetare pentru ten sunt cele mai pretioase. Nu ai nicio scuza sa nu apelezi la ele atata timp cat ai la indemana remediul potrivit.


7th Heaven este un brand renumit in comercializarea de masti faciale naturale si ocupa locul fruntas in rutina de ingrijire a femeilor din Romania. Acest lucru se datoreaza continutului unic al mastilor cu extracte exclusiv naturale, fara parabeni, al diversitatii numeroase de masti pentru diferite afectiuni si datorita faptului ca 7th Heaven nu testeaza produsele pe animale, acestea fiind considerate la fel de importante ca noi, femeile, copiii nostri sau mediul inconjurator. Mastile se pot gasi atat online, pe emag.ro, cat si offline, in magazinele fizice precum Cora, Auchan, Selgross, etc.


Recomandarea mea si a echipei 7th Heaven este ca minim o data pe saptamana sa va acordati cateva clipe de relaxare si totodata de infrumusetare. Mastile se aplica si se indeparteaza usor, fara dureri sau batai de cap, deci cu siguranta gasesti un minut pentru a fi frumoasa, pentru a-ti redescoperi chipul frumos pe care sa-l admiri cand te trezesti dimineata. Fiecare masca are un pret sub 10 lei si o poti utiliza de 2-3 ori.


Am fost aleasa bloggerul lunii iunie la 7Heaven, motiv pentru care am primit spre testare 4 masti delicioase si amuzante, pe care le-am incercat cu mama-soacra. Pe scurt, prietenul meu a zis sa-si mai aplice din cand in cand ca-i face bine la ten, inlatura pielea moarta, diminueaza porii dilatati si catifeleaza pielea. Dupa acest veridict barbatesc, necunoscator in domeniu, eu zic ca-i de bine. Iti voi povesti despre experienta mea intr-o ordine aleatorie, caci toate mi-au placut.

1. Strawberry Souffle
Este o masca hidratanta cu capsune si cea mult laudata de prietenul meu dupa ce a studiat efectele pe a sa mama. Improspateaza, revigoreaza si hidrateaza tenul in profunzime. Se indeparteaza extrem de usor prin clatire cu apa calduta si are un miros de-ti vine s-o mananci. O recomand cu caldura persoanelor cu ten uscat.




2. Charchoal Mask
Aceasta masca a primit in 2016 medalia de aur pentru cea mai buna masca a anului. Stiti mastile acelea negre peel-off, extrem de virale pe retelele de socializare, datorita actiunii lor de indepartare a punctelor negre? Am testat si eu una si mi se pare oribila si ineficienta, de la mirosul urat, pana la senzatia groaznica de usturime atunci cand o indepartezi.


In schimb, aceasta masca este cu mult superioara a celei virale peel-off, de la mirosul extrem de placut, pana la senzatia racoritoare. Am descoperit ca este una din preferatele mele. Particulele naturale de scrub elimina impuritatile, previne dilatarea porilor si catifeleaza in profunzime. Rezultatul este ca un fundulet de bebelus, un coltisor de nor, cum vreti voi sa-i spuneti, dar masca asta e geniala din punctul meu de vedere.


3. Dead Sea Face Spa
Aceasta masca este cu adevarat una din cele mai amuzante. Este vorba despre o panza cu forma fetei, imbibata cu solutie revigoranta care se aplica in 2 pasi si actioneaza in doar 5 minute. Desfaci, o asezi pe ten si gata! Imi place acest concept. E simplu de aplicat si am observat ca hidrateaza tenul in profunzime, calmeaza inflamatiile si lasa pielea neteda si stralucitoare. Singurul minus pe care i l-am gasit e dimensiunea - forma ei e muuult prea mare pentru tenul meu.



4. Green Tea Peel-Off
Mastile peel-off sunt printre preferatele mele. Se indeparteaza usor fara a te murdari pe maini si mi se pare interesant sa analizezi cate reziduuri practic invizibile se acumuleaza pe ten de-a lungul unei zile. Nu prea mi-a placut mirosul, pe care l-am asemanat cu cel de medicamente, insa trecand peste acest fapt, a eliminat o mare parte din celulele moarte, a calmat inflamatiile si totodata nu provoaca usturime la indepartare. Like!



Well, tu ai incercat mastile 7Heaven pana acum? Care este preferata ta?


You May Also Like

3 comments

  1. Eu nu am incercat, dar cu siguranta dupa ce am citit articolul tau, o sa incerc si revin cu detalii. Imi place sa incerc cat mai multe lucruri cand vine vorba de servicii de infrumusetare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar suntcurioasa de cum ti se vor parea. Eu folosesc masti saptamanal.

      Ștergere
  2. Valeria Chertes20 iulie 2017 la 11:05

    Daca spui ca nu este buna sigur nu am sa o incerc niciodata.

    RăspundețiȘtergere