Review: Kallos Full repair shampoo

by - duminică, iunie 25, 2017

Am intarziat cu foarte multe postari din cauza sesiunii. Iar asta este una dintre ele. Insa, am revenit cu forte proaspete si am multe produse/tinute sa va prezint.

In precedenta comanda Pentru Corpul Tau am adaugat si un sampon de la Kallos. Sunt in permanenta in cautarea celor mai bune produse care sa-mi regenereze parul dupa decolorarile de acum 3 luni. Am facut usoare progrese, dar nu cred ca m-as mai decolora vreodata.

Acest sampon m-a tentat extrem de tare. Ciocolata, regenerare si o cantitate enorma de sampon, 1000 ml, la doar cativa lei. Ps: Pentru Corpul Tau vinde multe produse chiar si la pret de producator.


Cred ca oricine ar fi tentat de asemenea produse. Eticheta mi-a atras atentia asupra indicatiilor: "For dry and damaged hair". Adica par uscat si degradat. Exact ce am si eu.

La capitolul parfum are un miros divin de ciocolata amaruie care persista usor si dupa stilizarea parului. Si nu, nu mirosul de cacao, cum se intampla la multe produse care ar fi cu ciocolata. Efectiv ciocolata pura.

In ceea ce priveste hidratarea, nu m-a dat pe spate. Hidrateaza fin, dar avand in vedere parul meu deteriorat pana in panzele albe, inca e necesar sa folosesc un balsam/o masca de par. Totusi, nu e nici cel mai rau produs. Face o treaba destul de buna, are o "putere" medie de hidratare a parului extrem de degradat. Banuiesc ca pe cel care nu a suferit atatea decolorari face o treaba excelenta. Am auzit ca exista si o masca de par din aceeasi gama care ar face minuni si sunt foarte tentata sa mi-o achizitionez si sa vad efectele dupa utilizarea simultana a acestor produse.

Cat despre actiunea reparatoare, caci sunt sigura ca aici va doreati sa ajungeti de la bun inceput, e un sampon super accesibil, nu o mina de aur. Nu pot spune ca am vazut minuni. Ce-i drept, am alternat sampoanele, nu l-am folosit incontinuu pe o perioada indelungata. Insa, atat cand l-am folosit, cu siguranta nu mi-a redat sanatatea parului ars, ci mai degraba a potolit aspectul acela cu varfuri si fire extrem de rebele, foarte aspre. Impreuna cu un balsam clasic am reusit sa-i ofer parului o hidratare intensa, un parfum excelent si o coafura "linistita".

Ca prin urmare, daca nu v-ati decolorat parul in ultimul hal, Kallos full repair shampoo poate fi un sampon destul de placut. Cu siguranta va oferi parului un aspect mai sanatos, chiar daca folositi frecvent aparate de stilizare.

You May Also Like

1 comments