Review: Floramin/Apidermaliv - Noile creme de ochi Complex Apicol

by - miercuri, iunie 28, 2017

Daca ai peste 25 ani si nu ai folosit niciodata o crema de ochi, ar fi momentul sa-ti faci o rutina din asta. Este varsta la care ridurile si pungile de sub ochi devin tot mai evidente si mai greu de tratat. In timp ce produsele cosmetice acopera aceste imperfectiuni si imbatranesc pielea, cremele naturiste de ochi combat si previn aparitia/accentuarea acestora.


In urma cu putin timp, Complex Apicol a lansat 4 noi creme destinate ingrijirii ochilor. Am ales doua dintre ele, pe care le folosesc inca din prima zi de cand au sosit. Cu acest prilej al lansarii si cu ocazia zilei mele de nastere, am dat si drumul la un concurs unde s-au inscris aproape 200 persoane. Astazi, ca tot este zi de sarbatoare si ziua mea de nume, la finalul postarii urmeaza sa afli si castigatorul care se va bucura de rasfatul acestor produse. Dar intai sa aflam despre efectele celor doua creme primite in teste.


Care sunt efectele cremei de ochi. Beneficiile Floramin/Apidermaliv

Crema de ochi poate fi aplicata atat dimineata, cat si seara. Aceasta diminueaza ridurile si pungile de sub ochi, ilumineaza zona ochilor, oferindu-ti o privire luminoasa si accentuandu-ti ochii seducatori. Cel putin aceste efecte le-am remarcat utilizand cele doua creme.

Ambele au un miros floral, subtil, placut. Ambele hidrateaza in produnzime, dar nu ofera senzatia unei pieli grase precum traditionala crema hidratanta Apidermin, folosita de mame si bunici.
Utilizand aceste creme am mai descoperit niste utilizari suplimentare.


Floramin are o textura mai usoara, se intinde mai usor, motiv pentru care imi place s-o aplic si drept baza de machiaj. Astfel, tenul absoarbe ingredientele naturale din crema, folosesc o cantitate mai mica de cosmetice, ce se pastreaza impecabil pe parcursul intregii zile fara a influenta puterea de transfer a acestora.

Apidermaliv este putin mai densa, necesita o cantitate putin mai mare pentru aplicare fata de Floramin, insa nu cu mult, motiv pentru care o folosesc seara, pe tot tenul, dupa curatarea acestuia. Hidrateaza tenul in profunzime, se absoarbe rapid, fara sa ingrase pielea totodata.


In plus, utilizand aceste creme pe toata fata, nu doar in zona ochilor, am observat ca este un remediu excelent impotriva acneei si a semnelor provocate de aceasta. Pielea este mai curata, mai elastica si mai luminoasa, iar in jurul ochilor nu mai vad acele linii fine provocate de oboseala.

Ca prin urmare, aceste creme de ochi va pot ajuta sa mentineti sanatatea ochilor, dar si a tenului in ansamblu. Extractele naturale de laptisor de matca, proteine de matase, miere si uleiuri esentiale, ajuta la prevenirea imbatranirii premature a pielii, hranind in profunzime si actionand gentil asupra zonelor cu probleme
Update: Pentru ca vechea castigatoare nu mi-a trimis detaliile pentru a-si revendica premiul, am extras o castigatoare noua. Noua castigatoare concursului este rugata sa-mi trimita detaliile de livrare intr-un termen cat mai scurt. Felicitări, draga mea! Astept datele complete intr-un mesaj privat pe Facebook sau pe email, in termen de 48 ore, pentru a-ti putea expedia premiul.










You May Also Like

1 comments