OOTD: Pink ears backpack outfit

by - miercuri, mai 24, 2017

De la haine la accesorii si produse de ingrijire, toate sunt placeri nevinovate in jurul carora se invart acest blog cu ale sale postari. Astazi e vremea lui. Este timpul sa va vorbesc despre rucsacul care a primit cele mai multe interactiuni pe una din retelele mele de socializare.



Cum a ajuns rucsacul bombonicios la peste 10.000 de like-uri

Pentru ca aparentele inseala si pentru ca pot fi cu usurinta confundata cu o scolarita mai tanara cu minim 5 ani, acest rucsac m-a acaparat inca de prima data cand l-am vazut. Dragalasenia sa a ajuns dincolo de orice asteptare, fiind pe placul multor persoane care l-au rasplatit cu multe inimioare (aprecieri).


Rucsacul este de o frumusete copilaroasa, aparte. Pot spune ca am momente in care tind catre copilaria care n-am avut-o, catre lucrurile dragalase pe care mi le-as fi dorit atunci. Nu cred ca e un lucru gresit. Cu totii avem un suflet de copil in adancul sufletului. Astfel, moda se schimba in permanenta si totodata imi satisfac mici placeri dupa cum se ivesc ocaziile.

 A fost dragoste la prima vedere cu acest rucsac. Mi-a fost totusi desul de dificil sa gasesc o tinuta bombonicioasa, draguta si pe masura acestuia. M-am oprit la o rochie mai veche cu magnolii, o rochie din satin albastru inchis, extrem de placuta si confortabila.

Ma asteptam ca acest rucsac sa fie ceva mai mare si mai incapator, precum celelalte rucsacuri din colectie. Din pacate e mic, de dimensiunea unui caiet mic incat poate cuprinde un portofel, o camera, cateva farduri eventual, nimic mai voluminos sau mai mare. Ramane insa rucsacul meu favorit pe care il recomand fetitelor, adolescentelor sau celor care au acelasi atuu ca si mine, de a-si ascunde varsta in spatele infatisarii.

Aici gasiti mai multe rucsacuri dragute si foarte versatile: cute backpack.
Voi ati purta un asfel de rucsacel?

Backpack/Rucsac: https://goo.gl/Jp50lK
Dress/Rochie: Romwe
Shoes H&M









You May Also Like

1 comments