Debut de blogging cu SuperBlog

by - marți, septembrie 27, 2016

In urma cu cativa ani mi-am facut acest blog si am participat la prima competitie de blogging din Romania: SuperBlog. Eram si eu la inceput, n-am stiut absolut deloc cu ce se mananca, dar mi-am zis sa incerc. Practic am crescut si ne-am dezvoltat usor, usor, impreuna.


Dincolo de toate, SuperBlog este despre prietenie, o comunitate frumoase de oameni ce pot realiza proiecte utile, atat in online cat si offline. De cativa ani particip si doresc sa-mi depun candidatura si de aceasta data, nu pentru premii, ci pentru oameni. Sunt multi oameni frumosi, inteligenti si cu suflet mare pe care merita sa-i cunosti la final, la Gala, unde va fi multa voie buna si distractie, ca de fiecare data.


Mereu mi-a placut sa incerc noi experiente si sa continui sa le repet chiar daca tot acest drum in SuperBlog nu a fost intotdeauna castigator. Am reusit doar in ultimele doua editii sa castig niste premii consistente, dar asa cum mentionasem anterior, nimic nu se compara cu oamenii din blogosfera si cu provocarile ce apar pe parcursul fiecarei editii. Fiecare proba este unica in felul ei si solicita maxim de creativitate. La final, se trag concluziile si se stabileste veredictul: devii sau nu dependent de SuperBlog? Eu da, am devenit dependenta!


Sper in continuare sa legam prietenii, sa tragem invataminte bune din tot din toate si la final sa ne auzim cu bine la Gala.
Acestea fiind zise, DA, imi depun candidatura pentru noul SuperBlog 2016, editia de toamna. Va provoc pe voi ca cititori sa va inscrieti. Poate ca o sa va placa experienta traita si o veti repeta. Conditia minima de participare este sa ai un blog si sa fii dispus sa respecti termenele limita date de sponsori (de obicei 7 zile de la data aparitiei probei). Nu conteaza varsta (daca ai peste 16 ani), etnia si nici alte preferinte. Trebuie doar sa vrei!



You May Also Like

5 comments

  1. Vai,cat de frumos! Sper sa ai parte si de acum in colo de 10 ori mai multe lucruri frumoase. ;-) Este si frumos,dar trebuie sa ai si ce sa spui. Asa ca,eu sunt retinuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit in SuperBlog, Alexa! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna creativa iti dorim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari. Iti doresc multa bafta si anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes in competitie, Alexaaa! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne reintalnim la Gala din decembrie! Sper ca vii! :D

    RăspundețiȘtergere