Adu-mi o ploaie! Sau mai bine...un generator!

by - duminică, iunie 26, 2016

Temperaturile sunt in scadere. Cel putin asa anuntau meteorologii. Ruperea de nori de acum cateva zile m-a cam speriat. Cu siguranta nu ma asteptam. A fost o furtuna de proportii, lumina nu a functionat cateva ore bune. Auzeam vecinii cum se zbateau in casele lor, doar, doar de ar fi gasit o lanterna, ceva mai bun ca simpla lumina a unui telefon.
Pe fundal se auzeau si plansele unui copil mic, de doar cateva luni, la blocul vecin. Cu siguranta ii era foame sau ii trebuiau schimbate scutecele. Cativa se intrebau daca avea sa mai revina curentul mai pe seara si isi faceau griji asupra conditiilor de trai.

Intr-un apartament alaturat doi vecini se certau:
Femeia: Si cum mai vad eu tenelovela aceea?
Sotul: -Dar era meciul Romania-Albania! Nu! De ce s-a intrerupt acum?
Baiatul familiei: -Tocmai cand treceam nivelul asta...!
Fata familiei: -Nu e corect! Abia ce intrase si Andrei pe Skype!

Eu mi-am inchis leptopul, m-am asezat in pat cu castile in urechi si muzica pe play. Am asteptat sa vina curentul sau macar sa ma ia somnul. N-am reusit sa adorm. In schimb, la vreo doua ore a revenit si lumina.

Cu ceva timp inainte tot auzeam rugamintile oamenilor catre cer si catre furtuna. Toti isi doreau o ploaie sanatoasa care sa racoreasca pamantul. Cu toate acestea, cand a sosit, a venit cu tot alaiul. Oamenii nu erau pregatiti asa cum creadeau si au provocat un adevarat haos.
Nu degeaba se spune sa ai grija ce iti doresti ca se poate adeveri. De ce ti-ai dori o ploaie daca-ti este frica de intuneric? Sau mai bine zis, de ce o ploaie abundenta, cand oricand poate veni potopul?

Eu cred ca toate lucrurile se intampla exact atunci cand le este menit. Cu siguranta nu ar fi o problema personala sa stau cateva ore pe intuneric, dar mi-as face griji pentru aparatura electrocasnica in mod deosebit, care la orice soc de curent poate fi avariata.

Astfel, in loc de "ploaie", nu mai bine ne-am dori intai un generator?
Propriul tau generator iti asigura necesarul de energie electrica pe o perioada indelungata. Poate fi utilizat ocazional, atunci cand esti la impas si ramai fara curent din cauza furtunii, spre exemplu. Stiu ca sunt foarte greu de gasit.

Eu am descoperit unul pe Depozit-Online. Magazinul asta are de toate pentru toti! Daca vrei jucarii, scule, mobilier sau chiar un generator, acesta este locul potrivit de unde ti le poti achizitiona pe toate. Preturile sunt foarte bune si fiecare comanda primeste cate un cadou. Ai mai gasit astfel de magazine universale care sa ofere si cadouri? Eu nu prea, dar daca stii unul, mi-as dori sa-l inspectez putin. Oamenii astia au o experienta vasta in domeniu si enorm de multi clienti multumiti, zeci de comenzi si stocuri mereu actualizate la zi. Suna perfect si destul de tentant!

In plus, alegerea unui generator poate fi o treaba dificila daca nu ai un om priceput care sa te ajute cu explicatiile de rigoare. Chiar si atunci ai putea avea impresia ca incearca sa-ti traduca un text in alta limba.
 Ca sa stii, sunt doua tipuri de generatoare principale: cu benzina si generatoare diesel. Depozit-Online iti ofera un ajutor de mare pret si iti pune la dispozitie un generator online de puteri. De aici treaba este mai simpla decat te-ai fi asteptat.
De obicei, intr-o casa sunt cateva obiecte moderne de baza (becuri, frigidere, televizoare, centrala termica) si cateva auziliare (calculator, cuptor cu microunde, aer conditionat, filtru de cafea). Trebuie doar sa verifici voltajul fiecaruia si sa introduci numarul de bucati in calculator, iar el iti va gasi generatorul potrivit. Indicatiile despre produse pot fi gasite cu usurinta pe eticheta produselor, in manualul de instructiuni sau chiar si pe internet.


Astfel iti poti gasi generatorul potrivit si poti preveni orice alte probleme. Generatorul meu trebuie sa aiba o putere de 3350 Wati, echivalentul a 3.35 KW. In acest caz am descoperit ca generatorul potrivit pentru mine este cel pe baza de benzina.

Prin urmare, treaba este foarte simpla, dar trebuie intotdeauna sa fii pregatit pentru orice situatie. Atunci cand vine iar furtuna, eu stiu ca nu o sa-mi mai fac probleme din cauza curentului caci mi-am gasit un generator potrivit.


You May Also Like

1 comments